Skip to main content
Beantwoord

Ik blijf herinneringen krijgen dat ik mijn apparatuur moet terugsturen

• September 1, 2025
  • 4 reacties
  • 33 keer bekeken

Ik blijf maar  herinneringen krijgen dat ik apparatuur moet terug sturen, dat heb ik al heel lang geleden gedaan! Jullie zien dat toch binnen komen?
Ik baal echt van steeds die mail en dan ook nog “Laatste waarschuwing”!  

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Nietje2, ik zie dat ​@Flitsend al uit heeft gelegd dat je de mailtjes mag negeren als je jouw apparatuur al retour hebt gestuurd. Excuus dat je ze blijft ontvangen, ik vermoed dat jouw retour gestuurde apparatuur niet goed aan je abonnement gekoppeld is bij ons retourcentrum 🤔

4 reacties

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • September 1, 2025

Beste ​@Nietje2 ,

Dit is een klanten helpen klanten forum, wij kunnen dit dus inderdaad niet zien. Meestal als je contact opneemt met KPN om dit even aan te kaarten mag je de emails en berichten als niet verzonden beschouwen. 

Hoewel ik snap dat dit frustrerend is, is dit denk ik een automatisch email systeem wat gewoon doorloopt. Zolang jij je apparatuur terug hebt gestuurd en hier (eventueel) bewijs van hebt komt het vast goed en zul je geen factuur nagestuurd krijgen, en dat lijkt mij het voornaamste in dit scenario. Mailtjes kun je gelukkig verwijderen!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 4, 2025

Hi ​@Nietje2, ik zie dat ​@Flitsend al uit heeft gelegd dat je de mailtjes mag negeren als je jouw apparatuur al retour hebt gestuurd. Excuus dat je ze blijft ontvangen, ik vermoed dat jouw retour gestuurde apparatuur niet goed aan je abonnement gekoppeld is bij ons retourcentrum 🤔

• Auteur
  • Topper
  • September 4, 2025

Bedankt voor de reacties. Ik had het lang geleden al retour gestuurd. Waarschijnlijk heb ik het bewijs ergens.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 4, 2025

Bedankt voor de reacties. Ik had het lang geleden al retour gestuurd. Waarschijnlijk heb ik het bewijs ergens.

Dat is wel heel belangrijk ​@Nietje2 dat je het verzendbewijs hebt en heel goed en heel lang bewaart.