Skip to main content
Beantwoord

Ik blijf herinneringen krijgen over apparatuur die al lang teruggestuurd is

• February 5, 2025
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Zoals de titel. 

Zal wel ergens bij de administratie een vinkje missen ofzo. 4 januari spul terug gestuurd  (tv kastje) 

Maar krijg tot op heden nog steeds herinneringsmails en post.  Daar staat in als ik het al hebt teruggestuurd dat ik deze kan negeren, maar ze blijven maar komen. 

Misschien kan er iemand een simpele oplossing bieden.

Erwin. 

Beste antwoord door XS4-Arjan

Hallo ​@Dexist , de verwerkingstijd van de inkomende pakketten duurt volgens mij langer dan de termijn waneer de herinnering wordt verstuurd.

Uiteindleijk houdt het een keer op (ook als je niets hebt teruggestuurd), maar als je je trackingcode nog hebt, kan je oa via @kpnwebcare op Twitter/X aangeven dat je het al hebt ingeleverd.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 5, 2025

Hallo ​@Dexist , de verwerkingstijd van de inkomende pakketten duurt volgens mij langer dan de termijn waneer de herinnering wordt verstuurd.

Uiteindleijk houdt het een keer op (ook als je niets hebt teruggestuurd), maar als je je trackingcode nog hebt, kan je oa via @kpnwebcare op Twitter/X aangeven dat je het al hebt ingeleverd.

• February 5, 2025

Zoals de titel. 

Zal wel ergens bij de administratie een vinkje missen ofzo. 4 januari spul terug gestuurd  (tv kastje) 

Maar krijg tot op heden nog steeds herinneringsmails en post.  Daar staat in als ik het al hebt teruggestuurd dat ik deze kan negeren, maar ze blijven maar komen. 

Misschien kan er iemand een simpele oplossing bieden.

Erwin. 

Gewoon ff met klantenservice bellen en uitleggen. Als je een bewijs van retourzending hebt helpt het zeker.