Skip to main content
Vraag

Ik dacht dat klant blijven loont

• September 16, 2026
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Het voelt erg zuur met de Playstation 5 actie dat die alleen voor nieuwe klanten is.

Ik dacht dat klant blijven loont, maar het loont meer als je elke 2 jaar van provider veranderd.

Als ik zoiets wil, moet ik overstappen naar een provider die ik niet wil, vanwege een mooie actie, daar 2 jaar aan vast zit voor ik terug mag komen. Of misschien ben ik dan wel gewend en tevreden met de andere provider.

Normaal boeien die grote welkomstcadeaus me niet, is nu toevallig dat ik er graag zo een wil hebben.

Wat heb je liever als bedrijf, klanten die elke 2 jaar wisselen voor de welkomstcadeaus, of die levenslang tevreden blijven?

(En nee die zoveel maanden korting bij verlenging is niet te vergelijken met een PS5)

Waarom dan niet ook de optie voor een mooie korting op de PS5 voor trouwe klanten??

2 reacties

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

​@Cindy1234567 Vraagje, KPN heeft meer dan 2 miljoen klanten. Wie denk je dat die korting op 2 miljoen PlayStations moet gaan betalen? 

JanD
Wijsgeer
  • September 16, 2026

Beste ​@Cindy1234567 abonneer je op de nieuwsbrief van KPN en kijk wekelijk in de MijnKPN app, dan zie je regelmatige leuke aanbiedingen voor bestaande klanten.

Â