Skip to main content
Beantwoord

Ik ga langere tijd naar een revalidatie centrum. Kan ik mijn contactgegevens aanpassen?

• July 9, 2025
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

In verband met langdurige opname in revalidatiecentrum correspondentieadres opgeven

Ā 

Beste antwoord door PeterG

Is dat nog een POTS aansluiting? Dus zonder kpn internet?

Als de facturen niet automatisch worden betaald kunnen die mogelijk wel naar een ander adres. Factuuradres dan dus.

Voor POTS kan dit uitsluitend telefonisch worden aangepast.

Het gratis nummer van kpn isĀ 0800-0402Ā ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 9, 2025

Wat vervelend, sterkte.

Maar, alle kpn communicatie is toch via e-mail? Dan hoef je geen adres op te geven voor communicatie.

Maar wat m.b.t. tot zijn vaste telefoonaansluiting: ****************

Kan dat product hieraan gekoppeld worden zodat ALLE correspondentie via de mail loopt.

Ā 

Admin: gegevens verborgen met het oog op de privacy.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • July 9, 2025

Is dat nog een POTS aansluiting? Dus zonder kpn internet?

Als de facturen niet automatisch worden betaald kunnen die mogelijk wel naar een ander adres. Factuuradres dan dus.

Voor POTS kan dit uitsluitend telefonisch worden aangepast.

Het gratis nummer van kpn isĀ 0800-0402Ā ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@G.A.W. Janssen. Welkom op de KPN Community!Ā 

Het klopt wat ​@PeterGĀ aangeeft in zijn laatste bericht. Dit kan aangepast worden door middel van telefonisch contact te zoeken.Ā Als het gaat om een vaste analoge lijn, wordt er nog wel eens wat per post gestuurd en dan is het beter om bijvoorbeeld tijdelijk aan adres van een familielid op te geven. Of wellicht kan de communicatie per post worden omgezet naar een e-mailadres.Ā 

Is het gelukt om even te bellen?Ā