Skip to main content
Beantwoord

Ik ga naar Odido. Tot wanneer levert KPN haar diensten?

• April 9, 2025
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Volgende stap ik over van Kpn naar Odido voor internet thuis. Tot welke datum levert Kpn haar diensten.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@PaulDH, hopelijk heb je een fijn verblijf op Curacao. Indien je bij Odido gebruik maakt van de overstapservice, zal het KPN abonnement doorlopen tot het moment dat Odido het signaal geeft aan kPN om op te zeggen. Normaal gesproken zal dat dan zijn zodra het abonnement van Odido actief is. 

Of je gebruik maakt van de overstapservice, kun je in jouw bestelbevestiging of andere communicatie van Odido zien. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 9, 2025

Nog een aanvulling. Ik vind het een beetje dom dat ik hier deze vraag moet stellen. Op dit moment zit ik op Curaçao. Hierom wil ik niet met Kpn bellen. Volgens de Kpn Chat is het alleen mogelijk om dan via deze community te communiceren. Dan maar hier mijn vraag.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 9, 2025

Je kunt ook via Facebook en X je vraag stellen.

​@PaulDH 

KPN stopt haar diensten op het moment dat je van Odido bericht krijgt dat je aansluiting werkt, als je van de overstap service gebruik hebt gemaakt.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 11, 2025

Hallo ​@PaulDH, hopelijk heb je een fijn verblijf op Curacao. Indien je bij Odido gebruik maakt van de overstapservice, zal het KPN abonnement doorlopen tot het moment dat Odido het signaal geeft aan kPN om op te zeggen. Normaal gesproken zal dat dan zijn zodra het abonnement van Odido actief is. 

Of je gebruik maakt van de overstapservice, kun je in jouw bestelbevestiging of andere communicatie van Odido zien.Â