Skip to main content

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen aangezien ik gister gebeld had en die meneer heel vriendelijk had geholpen en zei van nou je hebt te weinig betaald maar dat is niet jouw fout maar als jij het verschil betaalt met wat te weinig is betaald, dan kunnen wij de betalingsregeling weer hervatten. Hij had gepraat als brug want zei die maar het was gelukt en ik zou teruggebeld worden door de afdeling collection maar dat is dus tot op heden nog niet gebeurd en nu wordt mij gezegd van ja het enige wat we kunnen doen is uitstel geven tot 6 juni verder wordt er ook best wel neerbuigend gedaan van waar dat geld is gebleven dat ik denk van dat gaat jullie niks aan dat is misschien privé en vervolgens krijg ik ook door. Ja het heeft ook geen zin om weer verder te mailen, want je krijgt hetzelfde verhaal te horen. 6 juni moeten betaald zijn en het gaat om een bedrag van € 600 Dus ik vind dat er een beetje weinig hulp is en dat het ene wordt gezegd en vervolgens het andere wordt gezegd en dat er duizenden verhalen tegen je gezegd worden en al helemaal dat mij gister is gezegd, want het is niet jouw schuld dat er zo weinig betaald. Het stond bij jou nogal gek maar ik heb geregeld dat als jij het verschil betaald dat het allemaal in orde komt en dat de betalingsregeling hervatten wordt en nu wordt er van jou verwacht dat je binnen een maand of € 600 neerlegt en ik vraag geen regeling als dat niet nodig is

Hoi ​@Rome1999 

Welkom op de community van KPN.

Wat een verhaal omtrent jouw betalingsregeling met KPN, die op z’n zachts gezegd niet bepaald vlekkeloos verloopt.
Ook de communicatie verloopt ook niet zoals het zou moeten gaan, dus ik begrijp ergens wel dat je daar een beetje radeloos van wordt.

Toch dien je hierover toch echt even contact op de nemen met een medewerker van de afdeling Collections, deze afdeling is de enige die jouw hierbij kan helpen en tevens zorg kan dragen dat de betalingsregeling er weer goed in komt te staan.

Het telefoonnummer 0800-0402

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Ik wil een medewerker spreken en na de tweede vraag betalingen.

De medewerker die je dan te spreken krijgt, kan dan zorgdragen dat je in contact komt met een medewerker van de afdeling Collections.

Uiteraard kun je ook een terugbel verzoek inplannen, dan wordt je gebeld op het tijdstip dat jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel verzoek maken
Scrol iets naar beneden, en je ziet het rechtsonder aan.

Via de community van KPN, kan dit helaas niet geregeld of hersteld worden.
Hiervoor dien je toch echt even contact te hebben met de afdeling Collections van KPN.

Dat is juist het probleem als ik weer bel dan word ik niet verder geholpen. Dat is mij vanmorgen ook aan nadrukkelijk gezegd dat het geen zin heeft dat ik verder ga bellen of wat dan ook want dat ik elke keer hetzelfde te horen krijg dus dat het totaal geen zin in hebt dat ik weer bel, dus dat zegt van ja, je moet bellen Dat heeft dus totaal geen enkele niet want mij is gezegd van dat het toch geen zin heeft dat ik toch weer contact opneem en dat u zegt dat ik weer moet bellen om de betalingsregeling er goed in komt te staan. Ik weet niet hoe maar mij is gezegd als ik nog een keer bel dat dat geen zin in heeft, want had ik elke keer hetzelfde totaal krijg en dat jullie best wel coulant zijn geweest en dat er verder geen andere mogelijkheid meer is en ik begrijp dat het allemaal wat langer duurt en ik ben ook echt wel bereid om wat meer in de regeling te betalen zeg € 100 omdat het toch gaat om een groot bedrag maar d’r wordt mij heel neerbuigend gedaan elke keer en zoals ik al zei de collega van vanmorgen zei het heeft geen zin om vaker te bellen want we zeggen toch elke keer hetzelfde

Met zelf bellen krijg je niet meer direct Collections.

Dat kan alleen nog met het terugbelverzoek

Wat moet Ik nu doen de laatste vrouw zei aan telefoon dat er niks meer mogelijk was ze waren al nogal coulant, uitstel was enige mogelijkheid geen regeling niks. Ze kon ook zien hoevaak ik belde naar kpn. Ze zei ook je belt best vaak de volgende keer je kan bellen maar we blijven hetzelfde zeggen dus opnieuw bellen heeft geen zin.

Nog éénmaal contact met Collections via een terugbelverzoek kan geen kwaad.

En dan heb je ook echt de zekerheid of het restant nu in 1 x moet of toch in parten. Nu heb je toch een beetje onzekerheid begrijp ik.

Hoe zet ik in die terugbel collections dat zie  ik niet, ze zei vanmorgen ik zie die toezeggingen niet nergens. Ze zegg vaker bellen geen nut we blijven herhalen. Ik vind ook erg raar dat ze wel kunnen uitstellen tot 6 juni en regeling kan dat niet , dat de eerdere collega zei bijbetalen om de regeling te hervatten kan ze nergens zien. Maar 1 x 600 heb ik niet. Niet nu snap allemaal niet dat dingen worden toegezegd en niks word gedaan eraan

Hoe zet ik in die terugbel collections dat zie  ik niet

Op de link klikken. Iets scrollen. Onder “Contact opnemen”. Maak een belafspraak → 

Ja heb ik gedaan maar word ik dan niet gebeld door een normale  medewerker 

Volgens mij kun je aangeven waar het om gaat. Je zou dan teruggebeld (moeten) worden door de juiste afdeling en niet door de 1ste lijns.

Dankjewel hoop het word vervolgd die man echt van gjsteren zei maak je niet druk heb gepraat als brugman maar je betaald wat je te weinig betaalde en dan kunnen we hervatten 

Jammer te horen dat het moeizaam verloopt met je betalingsregeling, ​@Rome1999. Ik maak uit je bericht op dat je een betalingsregeling hebt, en dat er vervolgens ergens te weinig is betaald. In het algemeen kan ik aangeven dat als er een betalingsregeling is afgesproken voor een bedrag, dan geldt dat andere facturen wel volledig betaald moeten worden. En als dat niet gebeurd, dan vervalt ook de betalingsregeling en moet het resterende bedrag ineens betaald worden. Ik kan over jouw specifieke situatie niet inhoudelijk reageren want ik heb je gegevens niet. Maar het klinkt alsof dit nu het geval is.

Dan is telefonisch contact toch echt de enige manier voor meer informatie, en het bespreken van de mogelijkheden. Ik begrijp dat je nu uitstel hebt gekregen tot 6 juni. Ik vermoed dat dit ook je enige optie gaat zijn. Maar maak vooral de terugbelafspraak, dan weet je het zeker.

Hoe zet ik in die terugbel collections dat zie  ik niet

Op de link klikken. Iets scrollen. Onder “Contact opnemen”. Maak een belafspraak → 

Als je dit doet opent onze chatbot, daarin kun je aangeven waar het over gaat, en dat je door Collections gebeld zou willen worden.

Heb de facturen erna gewoon betaald dus dat is het in de betalingsregeling er stond in mail

van €0 tot de totale bedrag dus ik deed €15 en toen 2 weken erna kreeg ik van betaal in 1 anders geblokkeerd 

Heb je inmiddels telefonisch contact kunnen hebben en duidelijkheid gekregen over de situatie, Rome?

Reageer