Skip to main content
Vraag

Ik heb 2 keer dezelfde bundel gekocht, kan ik 1 annuleren?

• May 25, 2026
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Ik heb in buitenland een belbundel gekocht, maar omdat ik geen bevestigin kreeg, dacht ik dat ik een sms in caps lock had moeten sturen. Daarom nogmaals gedaan. Maar blijkbaar krijg je de bevestiging van een ander sms nummer dus die heb ik gemist. Nu heb ik twee internationale belbundels. Terwijl ik er maar 1 wil. Hoe kom ik van de tweede belbundel af

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 25, 2026

Hallo ​@Bvo78 ,

Op dit moment kun je er niets aan doen. Pas na afloop van de geldigheidsduur van de bundels (30 dagen) kun je bij de klantenservice telefonisch vragen om restitutie van de tweede bundel. Dat is echter alleen mogelijk als die tweede bundel totaal onaangeroerd is gebleven. 

Maak na die 30 dagen online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Bvo78, welkom op onze community. Ik zie dat Noordzee het al goed uitlegt. Als de bundel verlopen is kun je ongebruikte bundel via mijn telefonische collega's terugkrijgen. De voorwaarde daarvoor is dat hij dus wel volledig onaangebroken is en verlopen is.