Skip to main content
Beantwoord

Ik heb 3 dagen Netflix gekozen maar ik heb nog geen bevestiging gekregen

• June 16, 2025
  • 11 reacties
  • 67 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Drie dagen geleden Netflix gekozen in MijnKPN. Binnen 30 minuten als het verwerkt is zou ik een bevestigings email krijgen. Het is nu Maandag en het wordt ‘nog verwerkt’…….Wat duurt zo lang!

Beste antwoord door Anne Kathleen

Ik heb gisteren gebeld en een medewerker heeft het gecancelled en kon ik het weer selecteren. Toen ging het wel vlot. Het is al geactiveered. Bedankt voor je hulp.

11 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Anne Kathleen, ik kan me voorstellen dat je Netflix graag wilt gaan gebruiken!

Kan je iets meer vertellen: Heb je Netflix als extra pakket aangezet, of heb je Netflix als gratis optie bij jouw Combivoordeel gekozen? Heb je intussen een mail ontvangen, en zo niet, zie je jouw bestelling wel terug in MijnKPN? Heb je onlangs nog andere wijzigingen aan je pakket aangevraagd? Want dat kan ook in de weg staan op volgende wijzigingen, als die nog niet afgerond zijn.

Je kunt voor snellere hulp een belafspraak maken: een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt.

Forum|alt.badge.img

Hoi Alexandra, 

Ik had vandaag al gebeld en het lijkt erop dat het langer duurt dan de 30 minuten die in MijnKPN word vermeld. Ik kreeg het advies om te wachten en als het volgende week nog niet is opgelost, opnieuw te bellen. Ik heb alleen Netflix besteld niets anders. Dus er staat niets in de weg. Ik vind het vreemd dat het zo lang duurt.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ik kan niet beloven of ik het kan bespoedigen, wel kan ik de status even voor je nakijken als je wilt ​@Anne Kathleen. Vul je dan je profiel in met je naam, adresgegevens en klantnummer, en geef je me hier een seintje als je ze hebt ingevuld?

Forum|alt.badge.img

Hi Alexandra, Ik heb het ingevuld.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Anne Kathleen, ik zie dat mijn collega Jan je ook net via een ander topic van antwoord voorzien heeft.

Je moet Netflix intussen kunnen activeren. Dat kan je doen via de link die mijn collega met je deelde. Ook in onderstaand artikel vind je meer informatie over hoe je Netflix kunt activeren:

Hier staan de stappen beschreven om Netflix te activeren:

1. Ga naar de activatiepagina
  2. Log in met je KPN ID of maak er een nieuwe aan
  3. Log in met een bestaande Netflix account, of maak een nieuw account aan

Let op: Activeren van Netflix kan alleen vanaf het eigen KPN netwerk.

Forum|alt.badge.img

Hoe dan? Hier staat ook dat wij een acivatiemail moet hebben!

Activeer Netflix met je KPN ID

Activatiemail gekregen? Klik op de link in je e-mail of de knop hieronder. Log in met je KPN ID en activeer je Netflix-abonnement.

Activeer Netflix

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Je kunt de link gebruiken ​@Anne Kathleen, die staat ook in je eigen bericht. Daar staat ‘klik op de link in je mail óf op de knop hieronder’. Dus het maakt niet uit als je de mail niet gehad hebt.
Je kunt de link gebruiken die in je eigen bericht staat of de stappen die ik stuurde erboven. Als je die volgt moet 't lukken.

Forum|alt.badge.img

Als ik op die link ‘Activeer Netflix’ klikt hier boven staat er 

‘Er zijn geen abonnementen die nog geactiveerd moeten worden.’

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Nah wat gek ​@Anne Kathleen. Volgens mij is 't intussen opnieuw voor je aangezet: lukt het nu wel om Netflix te activeren, alsnog via dezelfde link?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • July 1, 2025

Ik heb gisteren gebeld en een medewerker heeft het gecancelled en kon ik het weer selecteren. Toen ging het wel vlot. Het is al geactiveered. Bedankt voor je hulp.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Jammer dat dat alsnog nodig was, maar ik ben wél blij om te lezen dat het eindelijk is gelukt ​@Anne Kathleen. Dankjewel voor de update :)