Skip to main content
Beantwoord

Ik heb al enige jaren een Alles-in-één Zilver abonnement, kan ik dit meenemen als ik op glasvezel overstap?

• April 18, 2025
  • 28 reacties
  • 280 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

28 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 19, 2025

@Michel.uit.Arnhem 

En dan heb je ook ook nog eens vijftien jaar prijsindexaties achter de kiezen. Dit zijn goudmijntjes voor KPN. Ik vermoed dat er nog vele duizenden klanten zo’n oud abonnement hebben. Dat zijn dan klanten die je hier nooit ziet. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

@Michel.uit.Arnhem 

En dan heb je ook ook nog eens vijftien jaar prijsindexaties achter de kiezen. Dit zijn goudmijntjes voor KPN. Ik vermoed dat er nog vele duizenden klanten zo’n oud abonnement hebben. Dat zijn dan klanten die je hier nooit ziet. 

Hoi ​@Noordzee 

Klopt, tel al die 15 jaar aan prijsindexaties bij elkaar op, en je hebt een leuk bedrag extra.
Want die klanten die nooit hun contract verlengen, zijn voor KPN (maar ook de andere providers) een mooie bijverdienste 💶💶 per maand.

Of er echt nog zoveel klanten zijn met een abonnement uit 2010 durf ik niet te zeggen, maar het zullen er zeker genoeg zijn.

Daarom is het altijd verstandig om na elke 1 of 2 jaar (afhankelijk welke je hebt gekozen) je contract weer tegen het licht te houden, en te kijken naar de op dat moment actuele tarieven en acties.

• April 19, 2025

@Michel.uit.Arnhem de tarieven zijn niet echt omlaag gegaan de bijbehorende snelheden zijn omhoog gegaan.

Er kwam nog niet zo lang geleden nog iets voorbij van een klant die nog vast recht voor de telefoon betaalde naast het internet abonnement dat is nog uit de vorige eeuw. De begin jaren van het consumenten internet dat is pas duur.