Skip to main content
Beantwoord

Ik heb de tweede factuur voor mijn mobiele abonnement nog niet ontvangen

• September 22, 2025
  • 4 reacties
  • 40 keer bekeken

Iris Leferink
Nieuwkomer

Goedemorgen. Het is mij opgevallen dat mijn eerste factuur van mijn mobiel abonnement een dubbele factuur was over een periode van 2 maanden. Maar ook nu heb ik - na afloop van een nieuwe abonnement periode - wederom nog geen factuur ontvangen. Incasseren jullie standaard per 2 maanden?

Beste antwoord door Jan van KPN

Hoi ​@Iris Leferink , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :) 

De eerste factuur gaat in de regel over een langere periode dan 1 maand maar daarna krijg je elke maand een factuur. Heb je al eens in MijnKPN gekeken of daar inmiddels een 2e factuur zichtbaar is?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• September 22, 2025

Nee. Staat de factuur niet in MijnKPN? 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 23, 2025

Hoi ​@Iris Leferink , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :) 

De eerste factuur gaat in de regel over een langere periode dan 1 maand maar daarna krijg je elke maand een factuur. Heb je al eens in MijnKPN gekeken of daar inmiddels een 2e factuur zichtbaar is?

Iris Leferink
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 23, 2025

Bedankt, ik heb inmiddels de reguliere maand factuur ontvangen 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 23, 2025

Dat is fijn om te horen ​@Iris Leferink en ook bedankt dat je dat hier nog even hebt willen laten weten :)
Mocht je in de toekomst onze hulp nog een keer nodig hebben, laat het dan vooral weer weten!