Skip to main content
Vraag

Ik heb een aanbod gekregen van vodafone/ziggo, kunnen jullie mij een aanbod doen?

• August 31, 2026
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

BjornVH
Deelnemer

Onderstaand aanbod heb ik vanuit Vodafone / Ziggo ontvangen:

Type Abonnement: 50GB Family (hoofdabonnement)
Data, Belminuten en sms: 200GB, onbeperkt bellen en sms
Looptijd: 2 jaar
Prijs per maand, inclusief korting: 22,50
Aansluitkosten: geen
Data en minuten naar Europa: 50GB, onbeperkt bellen
Nummerbehoud: Ja

Type Abonnement: Family member x4 (de extra abonnementen)
Data, Belminuten en sms: 200GB, onbeperkt bellen en sms
Prijs per maand, inclusief korting: 14 x4
Aansluitkosten: geen
Data en minuten naar Europa: 50GB, onbeperkt bellen
Nummerbehoud: Ja

Totale maandelijkse kosten: 78,50

en Ziggo:

Pakket: Internet 2Gbits
Down- en upload snelheid: 2000/120
Prijs per maand: 49,95
Korting: 10 euro korting wegens Vodafone

Welkomstcadeau: bol.com cadeaukaart t.w.v. 400 euro
Extra cadeau: gratis Videoland basis gedurende 6 maanden

Extra producten: 3 wifiversterkers
Prijs per maand: in bruikleen
Looptijd: maandelijks opzegbaar

Huidige provider: KPN
Overstap: Ja

Totale kosten Vodafone + Ziggo: 128,45

Momenteel heb ik internet a € 67,40 (Hussel 1 Gbit/s) en 3 mobiele abonnementen a € 60,40 (Unlimited en deze deel ik met 2 andere gezinsleden) bij jullie/ KPN. Daarnaast wil ik dan ook 2 Simyo abonnementen overzetten naar KPN (of Ziggo / Vodafone daar zij een goed aanbod hebben).

Wat zouden jullie mij kunnen bieden? 

Naast internet, 5 mobiele aansluiten zitten in het aanbod van Ziggo / Vodafone dus ook 3 wifiversterkers (incl. montage/ aansluiting) en een bol.com cadeaubon van € 400,-.

Ik heb hierover zelf al telefonisch contact opgenomen, maar daar werd mij niets duidelijk en kon ik ook het aanbod van Ziggo / Vodafone niet met jullie delen. Een terugbelverzoek werd niet op tijd door jullie gedaan, dus heb ik gemist. Nu is bellen niet meer handig, dus graag ontvang ik schriftelijk een antwoord.

3 reacties

JanD
Wijsgeer
  • August 31, 2026

Beste ​@BjornVH via dit consumentenforum kan geen aanbod worden gedaan.

Dat kan door te bellen of langs een KPN-winkel te gaan.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 31, 2026

Hallo ​@BjornVH ,

Je kunt hier niet terecht om te “onderhandelen”. Daarvoor kun je alleen terecht bij de telefonische klantenservice. Maak (nogmaals) online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Naast internet, 5 mobiele aansluiten zitten in het aanbod van Ziggo / Vodafone dus ook 3 wifiversterkers (incl. montage/ aansluiting) en een bol.com cadeaubon van € 400,-.

Ik kan je nu al verklappen dat je zoiets niet gaat krijgen van KPN als bestaande abonnee. Net als Ziggo heeft KPN aanbiedingen die alleen bestemd zijn voor nieuwe klanten. Vind je dergelijke cadeau’s belangrijk? Dan kun je het beste regelmatig overstappen.

BjornVH
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 31, 2026

Hallo ​@BjornVH ,

Je kunt hier niet terecht om te “onderhandelen”. Daarvoor kun je alleen terecht bij de telefonische klantenservice. Maak (nogmaals) online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Ik kan je nu al verklappen dat je zoiets niet gaat krijgen van KPN als bestaande abonnee. Net als Ziggo heeft KPN aanbiedingen die alleen bestemd zijn voor nieuwe klanten. Vind je dergelijke cadeau’s belangrijk? Dan kun je het beste regelmatig overstappen.

Bedankt voor je tip en advies! Dan gaat het toch weer eens Ziggo / Vodafone worden. 😀