Skip to main content
Beantwoord

Ik heb een factuurvraag, kan ik een privétopic starten hier?

• January 8, 2025
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Hoi, ik heb een vraag. Is er mogelijk om met een kpn medewerker een topic te hebben of contact zonder anderen het kunnen lezen aangezien ik fotos moet doorgeven van mijn factuur. Groetjes

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@michelleoss, welkom op de KPN community. Als je een topic opent dan is dat inderdaad openbaar en voor iedereen zichtbaar. In dit geval met eventuele foto's van facturen kun je ook een privé bericht via Facebook of X (voorheen Twitter) sturen naar de collega's van webcare. De collega's zullen dan 1 op 1 de vraag beantwoorden en dit gebeurt dan niet in het openbaar. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 8, 2025

Ik neem aan dat u een vraag heeft over de faktuur. Dit kan alleen via de klantenservice 0800-0402.  U kunt ook hier een belafspraak maken.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 13, 2025

Hallo ​@michelleoss, welkom op de KPN community. Als je een topic opent dan is dat inderdaad openbaar en voor iedereen zichtbaar. In dit geval met eventuele foto's van facturen kun je ook een privé bericht via Facebook of X (voorheen Twitter) sturen naar de collega's van webcare. De collega's zullen dan 1 op 1 de vraag beantwoorden en dit gebeurt dan niet in het openbaar.