Skip to main content
Beantwoord

Ik heb het welkomstcadeau, de Dyson, nog niet ontvangen

• January 22, 2026
  • 1 reactie
  • 118 keer bekeken

Goedemorgen,

Wij zijn weer terug gegaan naar KPN met ons internet, mede door de leuke welkomstcadeau met de Dyson stofzuiger. 

Nu zijn ondertussen de 14 dagen bedenktijd na afschrijving van de eerste maandfactuur, maar ik heb nog steeds niks gehoord vanuit de vervoerder. KPN klantenservice lijkt je niet verder te kunnen én te willen helpen. 

Zouden jullie kunnen kijken waar en of ik überhaupt die stofzuiger nog krijg? Ben namelijk speciaal naar KPN verhuist voor de stofzuiger. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Danielle1712 ,

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, verstuurt men binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door de partner Sidekix. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: ze sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met KPN. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Zij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

bron:

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 22, 2026

Hallo ​@Danielle1712 ,

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, verstuurt men binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door de partner Sidekix. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: ze sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met KPN. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Zij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

bron: