Skip to main content
Vraag

Ik heb mijn apparatuur teruggestuurd

• February 28, 2024
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Waarschijnlijk kan ik geen mail adres vinden, dus dan maar op deze manier.

op 20 februari jl heb ik alle kpn apparatuur retour gestuurd met de bijgevoegde sticker en verzendbewijs

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • February 28, 2024

Bedankt voor het melden @Jacq64 , maar was niet nodig geweest. Gewoon het verzendbewijs heel goed en heel lang bewaren.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 29, 2024

Hi @Jacq64,

Ik zie dat je pakketje op de 22e goed is aangekomen in ons retourcentrum, mocht je alsnog een herinnering gaan ontvangen dat je apparatuur nog retour moet, dan mag je die negeren 😊

• Nieuwkomer
  • April 16, 2024

Ik heb onze apparatuur teruggestuurd voordat ik hiervoor bericht had ontvangen. Meteen gebeld hierover, en ou wel goedkomen werd er gezegd, maar ik blijf maar herinneringen krijgen om de apparatuur terug te sturen. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi @Anita T.,

Als je de apparatuur al terug hebt gestuurd én er al een melding over hebt gemaakt, mag je verdere herinneringen negeren. Die worden bij jou nu ten onrechte aangemaakt door een geautomatiseerd systeem, excuus voor de verwarring die hierdoor ontstaat!