Skip to main content
Beantwoord

Ik heb mijn digitenne al teruggestuurd, toch krijg ik herinneringen

• April 21, 2025
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Na opzegging van digitenne abonnement heb ik 12 maart 2025 mijn digitenne-apparatuur (2 ontvangers en antennes in een KPN retourbox teruggestuurd. Maar krijg nog steeds herinneringen om terug te sturen. Hierbij het verzendbewijs. Is dit afdoende om dit af te kunnen sluiten of heeft u een emailadres waar ik dit verzendbewijs en foto's van de ontvangers naar toe kan mailen

?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Joop v R, als de apparatuur door jou reeds retour gestuurd is, dan kun je de herinneringen verder negeren. Via de klantenservice kun je een melding laten registreren mocht je dat willen. Je kunt ook contact opnemen via X of Facebook. Bewaar het verzendbewijs in ieder geval nog wel. 

Uiteraard kun je ook jouw gegevens in jouw community profiel neer zetten. Geef dan even in een reactie aan dat je jouw profiel in hebt gevuld. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 21, 2025

Hallo ​@Joop v R ,

Waarschijnlijk hoor je er niets meer van. Wel kun je het verzendbewijs van het PostNL-punt het beste nog even een tijd bewaren.

De kans is erg groot, gezien de datum dat je de apparatuur hebt teruggestuurd, dat je retourzending allang is verwerkt door het magazijn van KPN.
Dat je steeds herinneringen hierover ontvangt gebeurt helaas wel vaker, maar die kun je negeren.

Een moderator kan nog wel een aantekening maken in jouw dossier. Zorg er dan voor dat je jouw profiel zo volledig mogelijk hebt ingevuld.

Klik op je eigen fotootje (letter J) rechtsboven aan (naast Stel je vraag), vervolgens op Mijn Profiel en daarna op Bewerk Profiel.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 25, 2025

Hallo ​@Joop v R, als de apparatuur door jou reeds retour gestuurd is, dan kun je de herinneringen verder negeren. Via de klantenservice kun je een melding laten registreren mocht je dat willen. Je kunt ook contact opnemen via X of Facebook. Bewaar het verzendbewijs in ieder geval nog wel. 

Uiteraard kun je ook jouw gegevens in jouw community profiel neer zetten. Geef dan even in een reactie aan dat je jouw profiel in hebt gevuld.