Skip to main content
Vraag

Ik heb mijn vriendenvoordeel nog niet ontvangen

• March 26, 2026
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

intussen ben ik aangesloten bij kpn en ik heb mijn vriendin via vriendenvoordeel ook laten abonneren maar we hebben beide nog geen 50, - ontvangen

5 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • March 26, 2026

​@27376  zie deze link 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 26, 2026

Hoi ​@27376 
Je vriendin moet eerst buiten de 14 dagen opzegtermijn zitten en dan de eerste factuur gekregen hebben, daarna wordt het in orde gemaakt.
Dus nog ff geduld.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 26, 2026

Dat is allang vertrekken die tijd, echter heb ik per 6maart een abonnement en mijn welkomstcadeau ook al binnen gehad.en 1e betaling aan kpn

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 26, 2026

Dan kun je beter even een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je op een moment dat jou het uitkomt.
Of  direct bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@27376 en welkom bij de KPN community! Fijn dat je al reacties hebt gehad en goed dat je hier een topic voor aanmaakt. Ik snap dat je wilt weten hoe het ervoor staat met het vriendenvoordeel. 

Om te zien hoe het ervoor staat met het voordeel kun je inloggen op de site van Aklamio. Op onze pagina over vriendenvoordeel via veelgestelde vragen > toon meer > waar kan ik de status van mijn beloning zien? kun je dit vinden. 

Hier de directe Aklamio inlog voor de handigheid. 
Hopelijk is het dan snel duidelijk, maar mochten er nog vragen zijn laat het hier gerust weten! 🙂