Skip to main content
Beantwoord

Ik kan de KPN Soundbox niet bestellen in Mijn KPN

• May 18, 2025
  • 8 reacties
  • 120 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik ben vele jaren enthousiast gebruiker van KPN tv. Ik wil graag de nieuwe box met sound bestellen. Ik lees dat je contract moet zijn afgelopen en ik lees dat je naar produkten moet gaan in mijn KPN. Dit laatste heb ik geprobeerd….de sound box kan ik daar niet bestellen.

Kunt u mij duiden wat de situatie is?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@renebennie, welkom op onze community! Ik zie dat de vraag al beantwoord is. Als je kunt verlengen kun je m bestellen via je MijnKPN.
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!
​​​

We hebben hier trouwens ook een kennisbankartikel over:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • May 18, 2025

Als je geen “KPN TV+” abonnement hebt én je hebt nog een lopend contract, kun je die box nog niet bestellen. En voor het moment dat je de box wél kunt bestellen; als je nu al een geluidsinstallatie hebt aangesloten, denk er dan maar eerst goed over na of je zo’n box wel moet nemen. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 18, 2025

Bedankt voor je reactie.

Ik heb een KPN + contract en mijn verlengde contract loopt in 2026 af.

Ik wil de nieuwe box gebruiken voor mijn tweede aansluiting op de slaapkamer. Daar heb ik geen geluidsinstallatie

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • May 18, 2025

Als je zeker weet dat je KPN TV+ hebt, moet je de soundbox gewoon kunnen bestellen via MijnKPN. Zo heb ik dat ook gedaan bij de intro

• May 18, 2025

Ik heb een KPN + contract ...

Welke tv ontvanger heb je nu?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 18, 2025

De Vip 5202

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • May 18, 2025

De Vip 5202

Dan heb je niet KPN TV+ en zul je moeten wachten tot je je contract kunt verlengen

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 18, 2025

Bedankt.

Ik heb geduld !

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@renebennie, welkom op onze community! Ik zie dat de vraag al beantwoord is. Als je kunt verlengen kun je m bestellen via je MijnKPN.
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!
​​​

We hebben hier trouwens ook een kennisbankartikel over:

Â