Skip to main content
Beantwoord

Ik kan mijn factuur niet op tijd betalen

• May 8, 2025
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Gino Flora
Nieuwkomer

factuur moest ik 7 mei betalen nu wil ik 20 mei betalen  krijg ook vakantie geld 23e  gaan ze waarschijnlijk toch afsluiten.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Gino Flora, welkom op onze community. Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door Joep, waarvoor dank. 

Hier vind je informatie over eventuele uitstel van betaling. 

Dit is de juiste link. Zoals je ziet zijn er wel een aantal voorwaarden om dit nog online te kunnen doen. Mocht dat niet lukken, neem dan contact met ons op om te kijken of er eventueel nog iets mogelijk is. Doe dit echter wel voordat de aansluiting geblokkeerd word. 

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 8, 2025

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 9, 2025

Hi ​@Gino Flora, welkom op onze community. Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door Joep, waarvoor dank. 

Dit is de juiste link. Zoals je ziet zijn er wel een aantal voorwaarden om dit nog online te kunnen doen. Mocht dat niet lukken, neem dan contact met ons op om te kijken of er eventueel nog iets mogelijk is. Doe dit echter wel voordat de aansluiting geblokkeerd word. 

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.

Gino Flora
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 9, 2025

ik had uitstel tot 7 mei gevraagd dat redde ik niet ging om 60  euro nu was er niks meer mogenlijk zeiden ze

Gino Flora
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 9, 2025

mei is wel betaald ging om april als ze die nou hadden eraf getrokken inplaats van mei ,was er niks aan de hand geweest nu word ik waarschijnlijk geblokeerd