Skip to main content

Ik heb sinds kort weer een Fritz!Box , die huur ik dus bij KPN en zou ik dat weer willen wijzigen dan kan dat pas van 21-05-2025. Daar heb ik niet zo’n moeite mee, want dat wist ik van te voren. Maar die wijziging is een internetoptie, die ik dus niet meer kan wijzigen tot 21-05-2025. Maar onder die interopties zit ook de internetsnelheid, die ik nu ook niet meer kan aanpassen tot 21-05-2025. Die keuze snap ik niet, snap wel dat KPN  een bepaalde tijd hanteert voor het huren van een Fritz!Box, maar dat je vervolgens ook de internetsnelheid niet aan kan passen vind ik vreemd. Als ik die internetsnelheid zou willen aanpassen is dat toch een kleine omzetting voor KPN lijkt me.   Waarom maakt KPN dan toch die keuze om het niet te kunnen aanpassen, of is er niet goed over nagedacht en als   onderdeel van internetopties , en die kan je nu eenmaal niet aanpassen tot 21-05-2025.

Kan inmiddels de snelheid wel weer aanpassen, geen idee waarom nu wel weer. Digitenne is geactiveerd per vandaag, geen idee of dat er iets mee te maken kan hebben. In ieder geval mooi dat ik de snelheid eventueel weer kan aanpassen.

Hoi ​@RobvdPoel , soms is het niet mogelijk aanpassingen te doen omdat er dan nog wijzigingen lopen die no gniet zijn uitgevoerd.

Om te voorkomen dat je een verkeerd beeld krijgt van je huidige abonnement en de mogelijkheden, kan je weer zelf een verandering maken als KPN haar wijzigingen heeft doorgevoerd.

Hoi ​@RobvdPoel , soms is het niet mogelijk aanpassingen te doen omdat er dan nog wijzigingen lopen die no gniet zijn uitgevoerd.

Om te voorkomen dat je een verkeerd beeld krijgt van je huidige abonnement en de mogelijkheden, kan je weer zelf een verandering maken als KPN haar wijzigingen heeft doorgevoerd.

Klopt, had vrijdag digitenne besteld, wat vandaag pas werd geactiveerd (kreeg SMS), vervolgens zag ik vandaag dat ik de snelheid weer kon wijzigen.

@RobvdPoel  als jij wijzigingen doet die ook met wisseling van hardware gepaard gaan, kan het soms een tijdje duren dat zo'n order open staat (wacht op return o.i.d. ).  Soms blijft een order ook administratief wat langer hangen.   Als het té lang duurt (als in: meer dan een week) , kun je het beste een terugbel afspraak maken zodat een collega het beter kan analyseren.

Contact en klantenservice | KPN

@RobvdPoel  als jij wijzigingen doet die ook met wisseling van hardware gepaard gaan, kan het soms een tijdje duren dat zo'n order open staat (wacht op return o.i.d. ).  Soms blijft een order ook administratief wat langer hangen.   Als het té lang duurt (als in: meer dan een week) , kun je het beste een terugbel afspraak maken zodat een collega het beter kan analyseren.

Contact en klantenservice | KPN

Er staat al in een veel eerdere melding dat ik weer kan wijzigen.

Reageer