Mijn contract liep af op 27 november 2024. Ik zou nu mijn abonnement verlengen! Waarom kan ik dan de Black Friday-deal niet afsluiten? Voor de Black Friday deal zou ik een 2-jarig abonnement afsluiten!
Hallo ​
De Black Friday aanbiedingen liepen maandag 2 december om 23:59 uur af.Â
Ze waren de hele afgelopen week geldig, maar nu dus niet meer.Â
Deze aanbiedingen waren alleen voor nieuwe klanten, niet voor bestaande klanten die verlengen.
De Black Friday-deals zijn niet meer geldig. De deals waren tot en met 2 december 2024 beschikbaar.Â
Hallo ​
Vermoedelijk gaat dit om een mobiel abonnement.Â
Over het algemeen zijn er elk weekend speciale aanbiedingen (Smartpackers).
Hou daarom morgen de website in de gaten.
https://www.kpn.com/shop/mobiel/telefoons
Â
Â
Voor internet-thuis is de Black-Friday-deal actie inmiddels verlengd:Â
Â
Black Friday deal
Wegens succes verlengd! Een 43" Philips Ambilight tv t.w.v. € 429,- als welkomstcadeau bij een 2-jarig abonnement. Op=op.
Ondernemer?  Bekijk de zakelijke deals
Â
Hier is het overzicht van alle Black Friday deals. Onderaan vind je alle telefoon aanbiedingen en je kunt bovenaan ook de optie ‘Smartphones’ in blauwe letters selecteren.
Aha, dat is mooi. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik zeg, sla je slag, nu het nog kan ​
Voor internet-thuis is de Black-Friday-deal actie inmiddels verlengd:Â
Black Friday deal
Wegens succes verlengd! Een 43" Philips Ambilight tv t.w.v. € 429,- als welkomstcadeau bij een 2-jarig abonnement. Op=op.
Â
Alleen gelden hierbij de bekende beperkingen
-
Het actieaanbod geldt voor klanten die zich uitsluitend via kpn.com abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met KPN TV+. Het is na het bevestigen van je bestelling niet meer mogelijk om jouw keuze voor het actieaanbod te wijzigen.
-
Het actieaanbod is alleen geldig i.c.m. een abonnement met een looptijd van 24 maanden.
-
Om gebruik te maken van dit aanbod mag je in de afgelopen 6 maanden geen consumenten- of zakelijk internetabonnement bij KPN hebben gehad.
Klopt ​
Maar er is een redelijke kans dat er morgen ook zoiets komt in de smartpackers als er nog wat over is van de Black-Friday actie. Ook dan zou dan gelden: Op is op.Â
Â
We zijn nu dik een uur later en de acties zijn alweer uitgebreid. Hier is het overzicht van alle Black Friday deals. Onderaan vind je alle telefoon aanbiedingen en je kunt bovenaan ook de optie ‘Smartphones’ in blauwe letters selecteren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.