Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg de 3 maanden gratis Amazon prime niet geactiveerd

• January 26, 2024
  • 4 reacties
  • 96 keer bekeken

Kreeg een bericht via mijn KPN box dat ik 3 maanden gratis gebruik kan makrn van Amazon Prime. Heb de stappen doorlopen, maar op de entertainment activatie pagina staat dan niet de Amazon Prime. Handmatig url ingevuld en via QR-code werkt beide niet. Ook via Mijn KPN geprobeerd in de app, maar daar laad ie helemaal mijn entertainment niet. Iemand een idee?

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @Funnybones,

Wat raar dat dit zo moeizaam gaat bij jou 😕 Het kan zijn dat er een kleine vertraging zit in het bestelprogramma waardoor je al wel bericht krijgt dat je er mee aan de slag kunt gaan terwijl de bestelling nog niet voor 100% verwerkt is. In dat geval kan je het na een uurtje even weer proberen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • January 26, 2024

Is al eens eerder iets van op het forum gezet, zou je even kunnen opzoeken

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 29, 2024

Hi @Funnybones,

Wat raar dat dit zo moeizaam gaat bij jou 😕 Het kan zijn dat er een kleine vertraging zit in het bestelprogramma waardoor je al wel bericht krijgt dat je er mee aan de slag kunt gaan terwijl de bestelling nog niet voor 100% verwerkt is. In dat geval kan je het na een uurtje even weer proberen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 29, 2024

Is inmiddels geregeld. Met hedendaagse technieken zou een vertraging niet nodig zijn. Bedankt voor de reactie

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 29, 2024

Helemaal top, dan veel kijkplezier gewenst!