Skip to main content
Vraag

Ik krijg een herinnering om apparatuur terug te sturen, het is al teruggestuurd

• May 6, 2025
  • 4 reacties
  • 38 keer bekeken

Deze apparatuur is ongeveer drie weken geleden al geretourneerd, in de originele verpakking. Want het wachten op de sticker en retour doos, duurde vrij lang. Verblijf nu op de camping, maar zal zodra ik thuis ben, het retour bonnetje van Primera aan uw doen toekomen. Geef me maar het juiste e-mail adres, om dit doen a.u.b.?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 6, 2025

Beste ​@Mosterhamn85 het belangrijkste is dat je het verzendbewijs goed en lang bewaart.

Dat verzendbewijs hoef je alléén maar te tonen als KPN daar om vraagt.

De logistieke afdeling loopt soms wat achter en je kunt eventueel nog meer herinneringen krijgen die je gewoon kunt negeren.

Fijn verblijf op de camping toegewenst.

• Auteur
  • Helper
  • May 6, 2025

Beste Jan,

Hartelijk bedankt voor je informatie en wens je nog een fijne dag!

met vriendelijke groet 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Mosterhamn85. Fijn om te horen dat je de apparatuur al hebt teruggestuurd. Jammer dat het even duurde voordat je de retourdoos en sticker kreeg, maar goed dat het uiteindelijk toch is gelukt.

Soms kan het gebeuren dat je nog een herinnering ontvangt, terwijl je de apparatuur al hebt teruggestuurd. Meestal komt dit doordat de retourzending nog niet is verwerkt in onze administratie. Je mag deze herinnering dan negeren.

• Auteur
  • Helper
  • May 8, 2025

Beste Vikash,

Bedankt voor je antwoord, hoop dat het inderdaad voor mekaar komt. Maar zou het prettig vinden, als de afdeling Logistiek ook een mail stuurt, als de retourzending is ontvangen. Op deze manier blijft het een onduidelijke verwerking voor de klant.

met vriendelijke groet👍