Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg een herinnering voor een onterechte factuur nadat ik al heb opgezegd

• January 20, 2025
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Goedemiddag, Ik heb vandaag weer gebeld met KPN want ik het een herinnering ontvangen terwijl ik op 09-11-2024 alles bij jullie heb opgezegd. Ik heb in december het bedrag gestorneerd. Meerdere keren met KPN gebeld en meerdere keren gelijk gekregen. Ik zou dan ook een creditnota van jullie ontvangen voor de maand december. Ook dit meerdere keren bevestigd gekregen via de telefoon. Vandaag weer gebeld want nu krijg ik een herinnering. De dame die ik aan de lijn had heeft ontzettende haar best gedaan maar bij afdeling service zit een of andere gup dit doodleuk zegt dat ik geen creditnota krijg omdat het niet allemaal juist is gelopen. Het is maar goed dat ik die persoon niet aan de lijn heb gehad want mijn geduld is meer dan op en ben ook ontzettend boos over de hele gang van zaken. Ik heb keurig op tijd alles opgezegd en dat er bij jullie een persoon zit die zijn werk niet doet daar hoef ik niet de dupe van te worden. Graag alsnog een creditnota voor de maand december. Dan kunnen de facturen tegen elkaar komen te vervallen. Mocht jullie besluiten dit niet te doen dan zal ik het uithanden geven aan mijn rechtsbijstandverzekering.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Mariska Jongkin, welkom op onze community! Inhoudelijk kan ik je hierin maar wat beperkt helpen hier via de community maar het kan zijn dat hier simpelweg wat dingen langs elkaar lopen. Je betaalt altijd vooruit dus betaal je eerst te veel en krijg je een maand later een slotfactuur met de correctie voor de periode ná de opzegging.

Als je de factuur storneert krijg je wel een automatische herinnering, op het moment dat de slotfactuur opgemaakt is wordt dit tegen elkaar weggestreept.
Mocht er met de opzegging iets niet goed gelopen zijn waardoor de opzegdatum niet klopt gaat dat bedrag ook niet kloppen maar ik weet niet of dat hier het geval is.

Voor inhoudelijke zaken over jouw specifieke abonnement kun je het beste toch echt even telefonisch contact met ons opnemen. Je kunt daarvoor het makkelijkst een belafspraak maken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 22, 2025

Hoi ​@Mariska Jongkin, welkom op onze community! Inhoudelijk kan ik je hierin maar wat beperkt helpen hier via de community maar het kan zijn dat hier simpelweg wat dingen langs elkaar lopen. Je betaalt altijd vooruit dus betaal je eerst te veel en krijg je een maand later een slotfactuur met de correctie voor de periode ná de opzegging.

Als je de factuur storneert krijg je wel een automatische herinnering, op het moment dat de slotfactuur opgemaakt is wordt dit tegen elkaar weggestreept.
Mocht er met de opzegging iets niet goed gelopen zijn waardoor de opzegdatum niet klopt gaat dat bedrag ook niet kloppen maar ik weet niet of dat hier het geval is.

Voor inhoudelijke zaken over jouw specifieke abonnement kun je het beste toch echt even telefonisch contact met ons opnemen. Je kunt daarvoor het makkelijkst een belafspraak maken.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 22, 2025

Hier wat meer info over een factuur na opzeggen. Eerlijk gezegd denk ik dat er niks aan de hand is😉.