Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg een laatse herinnering voor het terugsturen van appartuur, terwijl ik die al lang heb teruggestuurd

• October 25, 2025
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Op 07 okt 2025 heb ik 2 tv ontvangers teruggestuurd maar ontvang nu nog steeds herinneringen. Ik heb ook een verzendbewijs van postnl punt. 
Nergens een telefoonnummer gevonden om naar KPN te bellen. Ik voel me erg vervelend.

Wat moet ik nu doen?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@nvdsluys het enigste dat je hoeft te doen is het verzendbewijs héél goed en héél lang bewaren.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 25, 2025

Beste ​@nvdsluys het enigste dat je hoeft te doen is het verzendbewijs héél goed en héél lang bewaren.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 27, 2025

Hoi ​@nvdsluys , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Kan me heel goed voorstellen dat je je hier vervelend onder voelt dus goed dat je dit via deze weg ook aankaart! Fijn om te lezen dat je het verzendbewijs hebt bewaard, dan is er niks om je zorgen over te maken. Het komt helaas vaker voor dat er ten onrechte brieven worden verstuurd met daarin het verzoek om apparatuur retour te sturen terwijl dit al wel is gedaan. Uitermate vervelend natuurlijk :( Mocht je hier toch nog contact over willen met onze Helpdesk, dan kun je daar tegenwoordig zelf een belafspraak voor inplannen. Excuses voor het ongemak en mocht er nog iets zijn, laat het dan ook vooral weten!