Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg extra kosten als ik iemand bel vanuit Marokko

• June 8, 2025
  • 5 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik ben momenteel in Marokko, Maar maak gebruik van mijn sim kaart aangezien ik superinlimted + heb. Daarin zit ook 25gb internet buiten en onder andere Marokko.

Alleen krijg ik telkens extra kosten bij van bellen terwijl ik niemand bel of bij iemand heb opgenomen. Iemand enig idee hoezo dat kanĀ 

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@HamzabĀ 

Ā 

Heb je misschien voicemail aanstaan of een doorschakeling bij geen gehoor?
Die gesprekken lopen via Marokko en dat zou dan die belkosten verklaren.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • June 9, 2025

Dat klopt, de superunlimited plus spreekt namelijk over extra data bundels maar niet over extra belminuten in het buitenland.

Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 9, 2025

Dat weet ik ook wel staat erbij vermeld ook ik heb niemand gebeld en bij niemand opgenomen ookĀ 

• Antwoord
  • June 9, 2025

Hallo ​@HamzabĀ 

Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 11, 2025

Hallo ​@HamzabĀ 

Ā 

Ā 
NeeĀ heb zelfs data voor bellen uit staan dus zou het niet weten waar het fout is gegaanĀ 

• June 11, 2025

...Ā 
NeeĀ heb zelfs data voor bellen uit staan dus zou het niet weten waar het fout is gegaanĀ 

Wat bedoel je met data voor bellen?

Volgens mij valt daar niets voor uit te zetten en het zal ook niets uitmaken of je dat in Marokko uitzet, zodra je toestel daar op het netwerk gezien is, gaat voicemail of een doorschakeling via Marokko.

Als je bedoeld dat er geen voicemail of doorschakeling actief is dan is het inderdaad vreemd dat je belkosten te zien krijgt.