Skip to main content
Vraag

Ik krijg herinneringen dat ik mijn oude apparatuur moet terugsturen

• April 17, 2026
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken

ik heb modem terug gestuurd, en krijg daarna tot 2 maal toe een mail dat ik oude apparatuur terug moet sturen.

gebeld met kpn. , ik kon mail als niet verzonden beschouwen , daarna weer mail met laatste herrinering, 3 dagen later zelfs een brief met dreigement dat er 35 euro gaat worden afgeschreven als ik apparatuur niet terug stuur.

weer bellen met kpn, ja apparatuur is al LANG terug , maar blijkbaar gaat er iets fout, haha.  2 jaar geleden hetzelfde verhaal met digitene.

ze kunnen naar de maan vliegen en toch met elkaar blijven spreken , maar kpn heeft intern logestiek en op het gebied van informatica de boel niet op orde ( noemt zich npta bene provider). 

Welnu  ik kan u melden dat wanneer 35 euro wordt afgeschreven dit het einde van mijn contract bij kpn is

vandaag weer gebeld , en er wordt doodleuk verteld dat wanneer 35 euro wordt afgeschreven.  klant zelf actie moet ondernemen.

dat is dus van kpn kant een sleepnet uitgooien en zien wat er in blijft hangen

SCHANDALIG

1 reactie

• April 17, 2026

Als je een retourbewijs hebt is het toch ok. Als ik zo’n melding krijg bel ik even, geef aan dat ik het heb teruggestuurd en bewijsje heb, dan  is het ok. Vraag wel even of ze er een aantekening van maken dat ik gebeld er over(als ze dat al niet gelijk doen) Je krijgt wel de opmerking eventueel dat ze die herinneringen niet meer kunnen tegen houden, maar daar hoef je dus verder niets mee.