Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg herinneringen om mijn hardware terug te sturen terwijl ik dit al lang gedaan heb

• July 16, 2025
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Zie titel. Modem teruggestuurd naar postbus 10119 op 18 juni 2025, barcode 3SPNMK*************

Ik heb het verzendbewijs bewaard.

Ik krijg toch nog herinneringen via de mail.

Is er veel achterstand bij de retourafdeling?

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@StanV 

Welkom op de community van KPN.

Jij hebt aan je verplichting voldaan, door het KPN modem netjes terug te sturen naar KPN.
Je hoeft dus verder geen actie meer te ondernemen, maar bewaar het verzendbewijs die je van het PostNL punt hebt meegekregen goed.

Het gebeurd met regelmaat dat mede klanten herinneringen blijven ontvangen, terwijl ze de apparatuur allang hebben teruggestuurd.
Deze herinneringen stoppen vanzelf, en kun je dus gewoon negeren en wissen.

Je hoeft je dus nergens zorgen om te maken!

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@StanV 

Welkom op de community van KPN.

Jij hebt aan je verplichting voldaan, door het KPN modem netjes terug te sturen naar KPN.
Je hoeft dus verder geen actie meer te ondernemen, maar bewaar het verzendbewijs die je van het PostNL punt hebt meegekregen goed.

Het gebeurd met regelmaat dat mede klanten herinneringen blijven ontvangen, terwijl ze de apparatuur allang hebben teruggestuurd.
Deze herinneringen stoppen vanzelf, en kun je dus gewoon negeren en wissen.

Je hoeft je dus nergens zorgen om te maken!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • July 18, 2025

Hi ​@StanV, welkom hier. Goed om te zien dat Michel dit al goed uitlegt. 

Je hoeft inderdaad nu niets meer te doen, fijn ook dat je de 3S code nog hebt. De herinneringen gaan namelijk automatisch als het te laat of handmatig is verwerkt. Geen zorgen dus!