Skip to main content
Antwoord

Ik krijg herinneringen om mijn modem terug te sturen, maar dat heb ik al gedaan

• November 10, 2025
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

Gerrit Lau
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Nadat ik mijn huurcontract voor een vakantiehuis in Nederland had opgezegd, heb ik in september de internetrouter vanuit Duitsland naar Alphen aan den Rijn gestuurd, zoals gevraagd. Ik heb een ontvangstbevestiging van PostNL ontvangen. Ik krijg echter nog steeds verzoeken om de router te retourneren. Wanneer krijg ik een bevestiging dat de router bij KPN is aangekomen?

Stuur me een korte e-mail met de informatie.

Met vriendelijke groet,
Gerrit

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom ​@Gerrit Lau! 

Fijn dat je alle apparatuur al naar ons teruggestuurd hebt. Je zou eigenlijk geen herinneringen moeten krijgen. Het antwoord van ​@Flitsend is helemaal juist, je mag de herinneringen negeren. Soms komt het voor dat je een herinnering ontvangt terwijl je de apparatuur al teruggestuurd hebt. Vaak is de retour dan nog niet administratief verwerkt. Je mag de herinnering daarom negeren.

Dankjewel voor het seintje, en bewaar voor de zekerheid de bevestiging van PostNL nog even. Ik verwacht niet dat je er verder nog iets over hoort, maar dan heb je de bevestiging van de retourzending in elk geval achter de hand.

4 reacties

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • November 10, 2025

Goedemorgen ​@Gerrit Lau 

Heb je een track & trace van PostNL? Zo ja, staat het daar niet gewoon op waar je zending is gebleven? Meestal als je geen terugkoppeling krijgt is het gewoon administratief niet goed verwerkt en worden er geen extra kosten in rekening gebracht. 

Gerrit Lau
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 10, 2025

Ik heb van PostNL een e-mailbevestiging ontvangen dat het pakket (router) bij KPN is afgeleverd.

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • November 10, 2025

​@Gerrit Lau Dan lijkt het mij dat je de herinneringsemail gewoon kunt negeren, misschien dat een medewerker van KPN het via hier even kan bevestigen? 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@Gerrit Lau! 

Fijn dat je alle apparatuur al naar ons teruggestuurd hebt. Je zou eigenlijk geen herinneringen moeten krijgen. Het antwoord van ​@Flitsend is helemaal juist, je mag de herinneringen negeren. Soms komt het voor dat je een herinnering ontvangt terwijl je de apparatuur al teruggestuurd hebt. Vaak is de retour dan nog niet administratief verwerkt. Je mag de herinnering daarom negeren.

Dankjewel voor het seintje, en bewaar voor de zekerheid de bevestiging van PostNL nog even. Ik verwacht niet dat je er verder nog iets over hoort, maar dan heb je de bevestiging van de retourzending in elk geval achter de hand.