Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg herinneringen terwijl de monteur het modem heeft meegenomen

• January 14, 2026
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

Tijdens de vorige installatie heeft de monteur onze modem meegenomen, maar nu krijgen we daar de hele tijd alsnog herinneringen voor om deze terug te sturen. Deze hebben we niet meer!

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Jornvdm, welkom bij onze community. 

Ik heb sterk het vermoeden dat de monteur de modem niet heeft afgemeld in ons systeem als dit lang geleden is gebeurd, mijn excuses hiervoor. Neem in dit geval even contact met ons op zodat we dit in ons systeem kunnen verwerken. 

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je kunt ons ook bereiken door een bericht te sturen op X of Facebook.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2026

Hi ​@Jornvdm, welkom bij onze community. 

Ik heb sterk het vermoeden dat de monteur de modem niet heeft afgemeld in ons systeem als dit lang geleden is gebeurd, mijn excuses hiervoor. Neem in dit geval even contact met ons op zodat we dit in ons systeem kunnen verwerken. 

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je kunt ons ook bereiken door een bericht te sturen op X of Facebook.