Skip to main content
Vraag

Ik krijg iedere nacht een bevestigingsmail voor een bestelling

• January 30, 2025
  • 10 reacties
  • 173 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

Sinds een aantal dagen krijg ik iedere nacht een bevestigingsmail voor een bestelling die ik niet heb gedaan. Zit ik ergens vast in een loop of zo? het is geen spam mail.

tekst: Bedankt! We gaan voor je aan de slag. We  hebben je bestelling ontvangen. Je ontvangt van ons binnen 1 dag een e-mail met het overzicht van je bestelling. tot die tijd hoef je niets te doen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 30, 2025

Beste ​@RobertPaul even bellen met 0800 0402 om uitleg te vragen als je zelf niets besteld hebt of aan je huidige pakket aangepast c.q. gewijzigd hebt.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 31, 2025

Vannacht opnieuw twee e-mailbevestigingen gekregen zonder specificaties.  

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 31, 2025

Hallo ​@RobertPaul ,

Je kunt mogelijk de status van die bestellingen volgen in Mijn Bestelling

Meer informatie vind je hier → https://www.kpn.com/service/ugs/bestelling-status

Je kunt ook de klantenservice vragen naar het hoe en waarom.  

Hoe doe je dat? :
Maak een belafspraak. De klantenservice helpt je dan telefonisch op een moment dat het jou uitkomt.

Eindigt het e-mailadres trouwens wel op kpn.com? 
Want anders zou het spam kunnen zijn. 

Dan niet erop klikken en niet beantwoorden. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 31, 2025

Hi ‘Noordzee’.

Nee ik heb niks besteld. En dit is ook geen spambericht (nagekeken in de header, urls gaan naar KPN). En mijn KPN gegevens worden erin genoemd.

Dit komt van de KPN vandaan (ik denk van hun backend) en ik ben ook niet de enige die zulke mails continue krijgen. Zie dit topic bv 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 31, 2025

Beste ​@RobertPaul mocht er door de post een pakketje aangeboden worden, deze dan ook niet aannemen, maar weigeren.

Krijg je van de post een bericht dat er een pakketje voor je klaar ligt bij een postagentschap, deze ook niet ophalen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 31, 2025

Bedankt, JanD. Maar ik denk dat iemand van KPN dit zelf dit moet doorgeven naar de juiste afdeling. Ik zie inmiddels nieuwe topics met dezelfde klacht voorbij komen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • February 1, 2025

En opnieuw vannacht twee mailtjes van de KPN gekregen voor een bestelling. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 1, 2025

Beste ​@RobertPaul het is bekend bij KPN.

Aan een oplossing wordt gewerkt.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • February 3, 2025

Ik krijg nog steeds emails binnen.  

@KPN  lezen jullie mee? Ik mis jullie bevestiging voor dit probleem.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@RobertPaul. Wat JanD hierboven schrijft, klopt helemaal. Het is inmiddels bij ons bekend en we hebben het inmiddels al intern doorgegeven dat dit gebeurd. Onze excuses voor de verwarring. 😓