Skip to main content
Beantwoord

ik krijg meerdere berichten over het terugsturen van apparaten

• July 11, 2025
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

Wij zijn vanaf 29-4 weg bij KPN. Kort daarna hebben wij een retourdoos gekregen van KPN om alle apparaten terug te sturen. Dit hebben wij netjes verstuurd. 1 modem 1 tv ontvanger en 1 KPN kastje van de glasvezelaansluiting. sinds dien hebben wij al meerdere herinneringen gekregen om de tv ontvanger terug te sturen. Helaas gaat dit niet omdat deze al de eerste keer mee terug is gestuurd. Nu krijg ik zelfs een laatste herinnering en anders worden er kosten in rekening gebracht. Jammer dat het zo moet lopen. Ik vraag me af waar het mis is gegaan? 

mvg lucas 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Lucasarnhem, is natuurlijk niet fijn dat je deze herinneringen ontvangt. Gelukkig kun je deze negeren. Er treedt soms vertraging op bij het verwerken van geretourneerde apparatuur. Wil je hier toch nog een melding van maken dan kan dat via de collega's van onze webcare afdeling of doormiddel van een belafspraak met de klantenservice.  

4 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • July 11, 2025

Beste ​@Lucasarnhem gewoon je verzendbewijs heel goed en heel lang bewaren.

Het enigste dat je juist niet terug moest sturen is de glasvezelkast, die hoort gewoon aangesloten te blijven zitten in de meterkast, als je van KPN niets meer afneemt had je hoogstens de stroom uit kunnen zetten op de glasvezelkast.

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • July 11, 2025

1 KPN kastje van de glasvezelaansluiting. 

Los van het feit dat dit vaak hopeloos misgaat bij de afdeling retouren, dat glasvezelkastje had je juist niet moeten retourneren maar ter plekke moeten laten hangen voor de volgende bewoner!

Argg, ​@JanD was mij voor….

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 11, 2025

Er is een andere kastje van een andere netwerk leverancier voor terug gekomen. Vandaar. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 17, 2025

Hallo ​@Lucasarnhem, is natuurlijk niet fijn dat je deze herinneringen ontvangt. Gelukkig kun je deze negeren. Er treedt soms vertraging op bij het verwerken van geretourneerde apparatuur. Wil je hier toch nog een melding van maken dan kan dat via de collega's van onze webcare afdeling of doormiddel van een belafspraak met de klantenservice.