Skip to main content

Ik heb mijn gehele abbonement opgezegd per einddatum van mijn contract (dit was 2 november) en hier ook een bevestiging van gekregen ivm verhuizing. Echter blijven er maar rekeningen afgeschreven worden. Vind dit niet oke. Kan op geen mogelijkheid contact krijgen met kpn. Ja alleen bellen, alleen ben ik niet in de gelegenheid om te bellen. Rare gang van zaken zeg. Hopelijk dat het op deze manier wel lukt.

Verwacht dat de opzegging nu geregeld wordt en de facturen kwijtgescholden worden gezien ik gewoon een bevestiging heb ontvangen van opzegging.

Hier vindt u meer informatie over de faktuur na opzeggen. 

Hier vindt u meer informatie over de faktuur na opzeggen. 

Dat had ik ook gezien inderdaad. Maar hetgaat hier om 3 facturen. 2 november was de einddatum van mijn contract en zou dus voor die maand een aangepaste factuur moeten krijgen voor die 2 dagen. Heb gewoon een volledige factuur ontvangen en daarna nog 2 voor de maanden december en nu weer voor januari. Dus dit gaat niet goed natuurlijk. 

Je zou inderdaad verwachten dat de factuur van januari de slotnota is. Heeft u wel een bevestiging gehad van de opzegging?

Je zou inderdaad verwachten dat de factuur van januari de slotnota is. Heeft u wel een bevestiging gehad van de opzegging?

Ik heb inderdaad een bevestiging per mail gestuurd gekregen. Inmiddels heb ik ook via het klachtenformulier een klacht ingediend. 

Dat is wel een langere weg. Zeker na de feestdagen maar het komt vast goed.

Goedemiddag ​@dcharmainex , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Ik heb inderdaad een bevestiging per mail gestuurd gekregen. Inmiddels heb ik ook via het klachtenformulier een klacht ingediend. 

Goed om te lezen dat je hiervoor inmiddels het klachtenformulier hebt ingevuld. Na het invullen hiervan zal er binnen 10 werkdagen contact met je worden opgenomen om tot een oplossing te komen. Laat je ons de uitkomst ook nog even weten?

Reageer