Ik heb m'n aanvraag ingediend om over te stappen naar KPN.
Ik krijg bevestiging, maar heb nu al 2x moeten bellen en nu weet ik het nog niet.
In de bevestiging stond een andere wensdatum dan opgegeven, namelijk 16 juni ipv 13 juni.
Bij bellen krijg ik een vaag verhaal en als ik vraag of het dan wel goed gaat bij afsluiting door Ziggo, moet ik Ziggo bellen.
Ziggo geeft aan dat ze me 12 juni afsluiten, wat ik niet begrijp, want ik dacht dat de afsluiting definitief wordt doorgegeven op het moment dat ik de KPN modem aansluit.
Ik bel nogmaals KPN en die zeggen echt 16 juni, maar het kan aangepast worden. Dus ik geef aan dat 16 juni het mag blijven staan, maar dat er dan wel een andere datum aan Ziggo doorgegeven mort worden.
Ze geeft aan dat ik het modem 15 juni wel alvast kan aansluiten, maar dat het internet het dan vanaf de 16e doet. En dat ik ook altijd nog een monteur kon inschakelen, want die zat “erbij”. Wat ik apart vond, want de eerste keer dat ik de niet.
En dus log ik in op mijn KPN. Waar staat dat ik een monteur kan “bestellen” voor 99 euro en dat de modem instellen niet eerder dan 16 juni kan.
Ik ben nog geen 2 dagen klant en ik word nu al gek van alle tegenstrijdige informatie die ik krijg.
Dus hoe zit het nou? Heb ik internet van Ziggo tot 15 juni 23:59 uur of kan ik de 16e op m'n gemak aansluiten en gaat dit vlekkeloos in elkaar over?