Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg telkens herinneringen over het terugsturen van KPN Hardware

• April 9, 2025
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb mijn retourzending van het extra 4G modem met de verzenddoos gelijk gedaan. 

Nu krijg ik steeds een herinnering om mijn apparatuur terug te sturen.

Jammergenoeg ben ik het verzendbewijs kwijt.

Hoe nu verder?

Groet Lidwien. 

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Lidwien, jammer dat je het verzendbewijs kwijt bent geraakt, daarmee hadden we heel makkelijk kunnen controleren of je pakketje goed bij ons binnen is gekomen, of dat er onderweg iets me gebeurd is 😕

Heb je herinneringen ontvangen waarin benoemd wordt dat je niks hoeft te doen als je de apparatuur al terug hebt gestuurd? Dan mag je die negeren, aangezien je het pakket wél verzonden hebt.  Of wordt er 1 specifiek apparaat benoemd in de herinnering? In dat geval, zal je pakket wel zijn aangekomen, maar is 1 van de apparaten niet goed geregistreerd. Dit is dan een administratieve fout bij ons, waar je zelf ook niks meer hoeft te doen 🙂

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 11, 2025

Hi ​@Lidwien, jammer dat je het verzendbewijs kwijt bent geraakt, daarmee hadden we heel makkelijk kunnen controleren of je pakketje goed bij ons binnen is gekomen, of dat er onderweg iets me gebeurd is 😕

Heb je herinneringen ontvangen waarin benoemd wordt dat je niks hoeft te doen als je de apparatuur al terug hebt gestuurd? Dan mag je die negeren, aangezien je het pakket wél verzonden hebt.  Of wordt er 1 specifiek apparaat benoemd in de herinnering? In dat geval, zal je pakket wel zijn aangekomen, maar is 1 van de apparaten niet goed geregistreerd. Dit is dan een administratieve fout bij ons, waar je zelf ook niks meer hoeft te doen 🙂

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 12, 2025

Bedankt voor de reactie.

Ik zal verder afwachten. 

Groet Lidwien