Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg veel ongewenste telefoontjes van KPN

• September 25, 2025
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Elke maand word ik gebeld omdat ik klant ben bij KPN om een klanttevredenheidsonderzoek af te nemen en met reclame voor een persoonlijk aanbod.

Ik heb al een aantal keer aangegeven dat ik niet meer gebeld wil worden en ook op het einde van het telefoongesprek bij de ‘Telemarketing’ aangegeven dat ik dit niet fijn vindt.

Ik zou het moeten uitzetten in de app volgens de medewerker, maar kan geen enkele informatie vinden over waar of hoe ik dit uitzet. Het vragen aan de medewerker kon ik ook niet, want ze hing gewoon op voordat ik mijn zin had af gemaakt.

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@daniekcrolla 

Ga naar de MijnKPN app en kies jouw profiel (het poppetje rechtsboven).
Daar kies je Privacy-voorkeuren.

Op het volgende scherm zie je dan Privacy en personalisatie waarachter je een overzicht ziet van jouw KPN ID en producten. Daar kan je per item aangeven op welke manieren en waarvoor KPN jou wel/niet mag benaderen.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 25, 2025

Hallo ​@daniekcrolla 

Ga naar de MijnKPN app en kies jouw profiel (het poppetje rechtsboven).
Daar kies je Privacy-voorkeuren.

Op het volgende scherm zie je dan Privacy en personalisatie waarachter je een overzicht ziet van jouw KPN ID en producten. Daar kan je per item aangeven op welke manieren en waarvoor KPN jou wel/niet mag benaderen.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 27, 2025

Hoi ​@daniekcrolla! Dat is natuurlijk niet praktisch, ik zou de tip die ​@RBxx geeft even volgen. Ik hoop dat het dan snel is afgelopen!