Skip to main content
Vraag

Ik moet een ontvanger inleveren, maar ben die kwijt

• March 20, 2026
  • 4 reacties
  • 86 keer bekeken

Wij zijn een tijd terug overgestapt op KPN TV+ en hebben een nieuwe ontvanger gekregen. Van de oude hadden we er 2 waarvan we er 1 al lang niet meer gebruikten. Deze moeten we terugsturen, maar 1 zijn we er kwijt. Ik heb hier over gebeld met de klantenservice en hebben toen die ene teruggestuurd en ze vertelden dat we een aantal herinneringen zouden ontvangen en dat er daarna niets aan de hand zou zijn en dat we waarschijnlijk geen kosten hoefden te betalen. Ik heb nu de laatste herinnering ontvangen en ben benieuwd hoe het nu verder gaat. Heeft iemand hier ervaring mee?

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 20, 2026

Beste ​@Superboer63 Volgens de voorwaarden is KPN gerechtigd je een nota voor de vervangingswaarde te sturen.

Neem daarom via 0800 0402 contact op met de helpdesk tijdens kantooruren of 24/7 via Facebook, X of Instagram om te overleggen.

Succes

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Superboer63 . Welkom hier.

Begrijpelijk dat je dit goed geregeld wilt hebben. Zo te lezen heb je al contact gehad met de helpdesk. Als je wilt check ik het ook nog even voor jou en maak ik desnoods een aantekening in het systeem.

Mocht je dat willen, vul dan even je profiel in en geef mij daarna hier een seintje. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 23, 2026

Hallo Erwin,

ik heb mijn profiel grotendeels ingevuld. Wil je dit verder oppakken?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 26, 2026

Hoi ​@Superboer63 . Welkom hier.

Begrijpelijk dat je dit goed geregeld wilt hebben. Zo te lezen heb je al contact gehad met de helpdesk. Als je wilt check ik het ook nog even voor jou en maak ik desnoods een aantekening in het systeem.

Mocht je dat willen, vul dan even je profiel in en geef mij daarna hier een seintje. 

Hallo Erwin,

ik heb mijn profiel grotendeels ingevuld. Wil je dit verder oppakken?