Skip to main content
Vraag

Ik ontvang geen notificaties van product updates

• August 28, 2026
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik ontvang al heel lang geen notificaties over update's meer, dit is ineens gestopt.

Heb er lang over nagedacht om deze vraag te stellen. De button geabonneerd staat gewoon aan.

Normaal kijk, lees en leer ik maar nu toch maar deze vraag. Heb al van alles geprobeerd in instellingen,

krijg het niet voorelkaar.

2 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • August 28, 2026

Hoi ​@Hebbe67

Je hoeft je hier zeker niet bezwaard over te voelen. 😊 Je hebt alles goed ingesteld en het klopt inderdaad dat je de meldingen niet meer ontvangt, ondanks dat je op Product Updates geabonneerd bent.

Dit is helaas al een tijd een probleem aan onze kant. Door een wijziging in het platform worden de e-mailnotificaties van Product Updates momenteel niet goed verstuurd. Daar hebben we vanuit de Community zelf helaas geen invloed op. Het probleem is bekend bij de leverancier van ons communityplatform en er wordt gewerkt aan verbeteringen, maar helaas is er op dit moment nog geen oplossing beschikbaar.

Ik snap goed dat dit vervelend is, zeker als je juist graag op de hoogte blijft van updates. Voor nu zit er helaas niets anders op dan af en toe zelf de pagina met Product Updates te bekijken.

En bedankt dat je de moeite hebt genomen om het toch te melden. Juist dit soort signalen helpen ons om in de gaten te houden of het probleem nog steeds speelt. De vlag gaat uit en de taart staat klaar bij de koffieautomaat zodra de notificaties weer netjes worden verstuurd… 😉🤞🏾😅

• Auteur
  • Topper
  • August 28, 2026

Hartelijk dank voor je snelle reactie ​@Shyrin van KPN .Ik ben al een man op leeftijd maar blijf het volgen van dit forum zien als een soort hobby. Ik ga het rustig afwachten.