Skip to main content
Beantwoord

Ik overweeg over te stappen, kan mijn abonnement goedkoper?

• January 12, 2025
  • 8 reacties
  • 210 keer bekeken

Eldert Miranda ter Maaten
Nieuwkomer

Ik overweeg over te stappen. Zijn er nog mogelijkheden om abonnement te verlagen? Zoniet dan stap ikover naar ziggo. Daar is het veel goedkoper. Ik ontvang graag nieuw aanbod

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Eldert Miranda ter Maaten ,

Heb je nog een abonnement op oudere voorwaarden? 

Zo ja? 

Hieronder geef ik je de link om per direct (mits contractvrij) jouw abonnement goedkoper te maken door over te stappen op KPN TV+. Je betaalt dan dezelfde prijzen als nieuwe klanten gaan doen (na een eventuele tijdelijke korting.) Je verlengt wel meteen jouw contract met één jaar. 

Dat verlengen kan (mits contractvrij) via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • January 12, 2025

Ik denk niet dat iemand van KPN je nu gaat bellen voor een mooie aanbieding. Als je iets wilt zul je zelf even contact op moeten nemen.

• January 12, 2025

Kun je een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur? Dan kunnen we met je meedenken. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • January 12, 2025

Als je zegt dat Ziggo goedkoper is, waarom dan niet direct opzeggen bij KPN én overstappen naar Ziggo? Bespaar jezelf al die moeite en maak een beslissing. En je dreigement is zinloos ​@Eldert Miranda ter Maaten. 

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4

Zodra je bij Ziggo uit je actieperiode bent is KPN weer goedkoper. Als je de tarieven van Ziggo en KPN vergelijkt zonder actiekorting is KPN zeker goedkoper. Bovendien is KPN met glasvezel veel sneller sowieso qua upload snelheid. Ik ben in ieder geval blij weg te zijn bij Ziggo. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 12, 2025

Zo ja? 

Hieronder geef ik je de link om per direct (mits contractvrij) jouw abonnement goedkoper te maken door over te stappen op KPN TV+. Je betaalt dan dezelfde prijzen als nieuwe klanten gaan doen (na een eventuele tijdelijke korting.) Je verlengt wel meteen jouw contract met één jaar. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:

HansGlas
Slimmerik
  • January 12, 2025

Hoe ben je op het merkwaardige idee gekomen dat iemand je bij KPN zou willen houden?

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 15, 2025

Hoi ​@Eldert Miranda ter Maaten . Welkom bij de KPN Community.

Hier helpen klanten elkaar graag met vragen en tips. Wat betreft je vraag over abonnementen en aanbiedingen: de actuele mogelijkheden vind je op de KPN website. Daar kun je eenvoudig zien welke opties er beschikbaar zijn voor jouw situatie.

Wil je liever persoonlijk advies? Dan kun je het beste een terugbelafspraak maken via de klantenservice. Zo kan een medewerker samen met jou kijken naar een passend aanbod of eventuele mogelijkheden om je abonnement te verlagen.

Hopelijk kun je zo een goede keuze maken. Succes en laat het gerust weten als je nog vragen hebt!

Contact en klantenservice | KPN

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 18, 2025

Zo ja? 

​@Eldert Miranda ter Maaten 

Is het gelukt met de verlenging?