Skip to main content
Beantwoord

Ik probeer Spotify als online aankoop stop te zetten maar dat lukt niet

• January 20, 2026
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

Hallo  al 3 maand geprobeerd om mijn spotify abonnement op te zeggen via online aankoop bij kpn exis vorall wordt ook vsn het kasje naar de muur gestuurt ik hoop dat het nu wel gaat lukken kan ik mijn abonnement  via kpn verlengen anders wacht ik tot dat het opgelost is 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Theo 1958 . Welkom hier.

Wat een vervelend gedoe.  Dit zou toch eenvoudig op te lossen moeten zijn, zou je denken.

Als het is wat ik denk, kan ik je helpen. Maar ik moet het wel even zeker weten. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 

4 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 20, 2026

Hallo  al 3 maand geprobeerd om mijn spotify abonnement op te zeggen via online aankoop bij kpn exis vorall wordt ook vsn het kasje naar de muur gestuurt ik hoop dat het nu wel gaat lukken kan ik mijn abonnement  via kpn verlengen anders wacht ik tot dat het opgelost is 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 22, 2026

Hoi ​@Theo 1958 . Welkom hier.

Wat een vervelend gedoe.  Dit zou toch eenvoudig op te lossen moeten zijn, zou je denken.

Als het is wat ik denk, kan ik je helpen. Maar ik moet het wel even zeker weten. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 22, 2026

Alles aangevuld 

Erwin van KPN
Moderator

@Theo 1958 .  Dank. Ik heb even gecheckt en ik heb hier een ingang voor.

Zojuist de mail gestuurd. Meestal hebben ze het binnen een paar dagen gefikst.  Zodra ik antwoord heb, laat ik jou dat hier weten.