Skip to main content
Vraag

Ik wacht al maanden op mijn welkomstcadeau. KPN laat hier veel steken vallen

• January 9, 2026
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Hoe kan het zo zijn dat kpn iedereen belooft na het zicht termijn de welkomstcadeau op te sturen maar niemand ontvangt op tijd en ik zelf ben bijv. all drie maanden verder heb nog steeds geen track trace ontvangen. En de aanvraag van het abonnement liep ook niet zoals het zou moeten en bij heel veel mensen niet je moet tig keer bellen waar je apparatuur blijft en dan blijkt dat het systeem mij niet heeft herkend en juist opgenomen dus het systeem werkt niet juist. Maar met aanbiedingen en bij mensen aan de deur kan het wel altijd werken en je verleiden. En betalingen moeten ook altijd op tijd gedaan worden.

Dit moet serieus worden genomen en aangepakt worden, zo ken je niet je klanten behandelen.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 10, 2026

Hallo ​@Hollandhuis ,

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Bron: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 10, 2026

Hallo ​@Hollandhuis ,

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Bron: 

Je bent dezelfde liedjes aan het afspelen die ik meerdere keren gehoord hebt. Kom nou een keer met veranderingen. ipv van elke reactie gwn wegreageren. Hier heb ik niks aan. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Hollandhuis, jammer om te lezen dat je je welkomstcadeau nog niet ontvangen hebt, en dat het voor veel frustratie zorgt. Dat is niet de bedoeling.

De info die Noordzee deelt is juist, maar ik lees dat je er al even mee bezig bent. Ik vermoed dat je al contact gehad hebt met onze partner, die het cadeau verstuurt? Kan je iets meer vertellen over hoe het zover is verlopen? En vul je voor de zekerheid ook je gegevens (naam, adresgegevens, klantnummer) alvast in in je profiel? Dan kan ik je gegevens erbij pakken.