Skip to main content
Beantwoord

Ik wacht op brief om account op te zeggen

• August 23, 2026
  • 7 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik wacht nu al twee weken op een brief om mijn account op te zeggen.  Het is door twee medewerkers toegezegd.  Om de drie dagen heb ik storing en elke keer krijg ik het excuus dat het komt doordat het draadloos is. Ik mocht wel dure WiFi boosters kopen.  Belachelijk allemaal.  

Beste antwoord door beer020

Ik heb inderdaad nog even gewacht met opzeggen. 16 september komt Odido glasvezel naar binnen aanleggen. Als dat gebeurtis, dan zeg ik op. 

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 23, 2026

Als je contractvrij bent kan je gewoon telefonisch opzeggen. Ik snap eigenlijk niet op welke brief je zit te wachten.  Kan je daar uets meer over vertellen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 23, 2026

Ik ben niet contract vrij en wil de afkoopsom betalen.  Dit wordt door de medewerkers aangegeven dat het doormiddel van een brief moet.  Blijkbaar weten de medewerkers zelf niet hoe een klant kan opzeggen.  Dit zegt alweer genoeg over het waardeloze bedrijf. Ook dat er alleen maar over de brief gesproken wordt en niet over de storing om de drie dagen.  

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 23, 2026

Wat jammer dat ze zo'n slechte ervaring heb. Je kunt via dit formulier zelf nog een keer opzeggen. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • August 27, 2026

Goedemorgen ​@beer020 en bedankt voor jouw bericht :)

Allereerst heel erg jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent en daarom je abonnement op wilt zeggen, dat hadden we natuurlijk graag anders gezien. Omdat je je profiel al eens had ingevuld, ben ik ook meteen even gaan kijken. Ik zie dan geen opzegging die in gang is gezet, alleen een wijziging van je pakket (je bent nu overgestapt op TV+). Afgaande op jouw bericht hierboven, lijkt me dat dus niet de bedoeling. Daarom denk ik toch dat je hiervoor het beste weer even telefonisch contact op kunt nemen. De makkelijkste manier om dat te doen, is door zelf een terugbelafspraak in te plannen, wel zo handig! Laat je ons hier ook nog even weten wat daar precies is uitgekomen? Alvast bedankt!

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • August 27, 2026

Ik heb inderdaad nog even gewacht met opzeggen. 16 september komt Odido glasvezel naar binnen aanleggen. Als dat gebeurtis, dan zeg ik op. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • August 27, 2026

Helder verhaal ​@beer020 en bedankt ook dat je dit hier nog even hebt willen laten weten!

Heel veel succes toegewenst bij je nieuwe provider maar weet ook dat je in de toekomst natuurlijk altijd weer welkom bent 🙏🏻

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 27, 2026

Ik denk niet dat ik terug kom. €75 per maand betalen en om de drie dagen storing hebben. Alleen maar te horen krijgen dat het aan de wifi ligt en niet in oplossingen denken. Dat laatste is niet helemaal waar, ik moet met een kabel dwars door mijn huis gaan zitten. Echt een hele goede oplossing.