Skip to main content
Beantwoord

Ik weet mijn klantnummer niet. Hoe kom ik daar achter?

• August 27, 2025
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik heb mijn modem etc.   ontvangen, maar kan het niet aansluiten en koppelen omdat ik mijn klantnummer niet weet! Op de App staat ook dat ik geen abonnement  gekoppeld heb...Kan op geen enkele manier achterhalen hoe ik nu verder moet! Heb ik eindelijk internet kan ik nog niks😒..Ik hoop dat iemand een antwoord/oplossing weet zodat ik alles kan installeren..

Groetjes Nancy

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi Nancy, welkom op de community!  Je hebt inderdaad geen klantnummer nodig om je modem aan te sluiten en te gebruiken. Het modem maakt vanzelf verbinding zodra het goed is aangesloten. In het topic hieronder lees je hoe je een KPN ID kan aanmaken en daaraan je producten kan koppelen. 

3 reacties

• August 27, 2025

Het modem en dergelijke kan je gewoon aansluiten. Daar heb je geen klantnummer voor nodig.

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • August 27, 2025

Inloggen in MijnKPN staat alles, 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 29, 2025

Hoi Nancy, welkom op de community!  Je hebt inderdaad geen klantnummer nodig om je modem aan te sluiten en te gebruiken. Het modem maakt vanzelf verbinding zodra het goed is aangesloten. In het topic hieronder lees je hoe je een KPN ID kan aanmaken en daaraan je producten kan koppelen.