Skip to main content
Beantwoord

Ik wil bezwaar maken tegen extra kosten op de factuur

• April 16, 2025
  • 7 reacties
  • 104 keer bekeken

Beste KPN

Ik kan al vanaf 1 april geen SMS meer sturen terwijl ik een abonnementĀ heb voor onbeperkt bellen en SMS-en.

Ook heeft KPN mij kosten berekend over SMS- berichten die ik aan in NederlandĀ ingezetenen heb verstuurd. Daarvoor heeft KPN mij ook onlangs een factuur gestuurd een afschrijving van mijn bankrekening hiervoor gedaan. ik heb deze afschrijving terug laten boeken en het normale maandelijks tarief voor abonnement Ć  €16,- overgemaaktĀ naar KPN mobiel

Aangezien de betaling geschiedt naar aanleiding van een dienst datĀ vanaf 1 april jl.Ā niet bruikbaar is, en ik een abonnement heb bijĀ KPN voor onbeperkt bellen en SMS-en, lijkt het mij niet correct om het factuurbedrag van €49,50 te betalen!

Graag wens ik dat jullie het factuurbedrag herzien en zorgdragen dat ik mijn abonnementĀ onbeperkt bellen en SMS-en weer kan gebruiken.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet JAN Cullen

Admin: privacygevoelige informatie verborgen
Ā 

Beste antwoord door Joep1965

Dit formulierĀ kunt u waarschijnlijk wel gebruiken.Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 16, 2025

Dag ​@Jan CullensĀ op het forum helpen klanten elkaar. Voor dit soort zaken is het verstandig om de klantenservice 0800-0402 te bellen.Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 16, 2025

Dag Joep,

Ā 

Dank voor jouw reactie.

Ik wilde mijn bezwaar schriftelijk sturen om toestanden met aanmaningen te voorkomen. Helaas geen mailadres. Ik heb ook geen twitter enĀ facebook account. Ik denk dat het een brief per post wordt

Ā 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 16, 2025

Dit formulierĀ kunt u waarschijnlijk wel gebruiken.Ā 

• April 16, 2025

Je kunt geen SMS meer sturen, kan je nog wel bellen?Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 16, 2025

ja ik kan gelukkig wel nog bellenĀ 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 16, 2025

Dank je wel Joep,Ā 

Ik heb dit formulierĀ nu gebruikt voor mijn bezwaar

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 16, 2025

Heb je al contact gehad met de KS ( 0800-0402 ) over de storing m.b.t. sms?