Skip to main content
Beantwoord

Ik wil de aansluitdatum van mijn verhuizing opschuiven

• 24 februari 2025
  • 3 reacties
  • 20 keer bekeken

André van den Dikkenberg
Nieuwkomer

Mijn schoonouders zijn binnen de stad naar een nieuw appartement over gegaan op 9 januari.

De aansluitdatum van hun glasvezelverhuizing blijft maar opschuiven.

Inmiddels is er wel een digitenne kastje en een datasim door KPN neergezet. Waardeloos tvsignaal

Het abonnement blijft gewoon keurig voor de volle mep doorlopen. 

Wanneer gaat die glasvezel nu eens eindelijk aangesloten worden?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@André van den Dikkenberg, als het steeds wordt opgeschoven geeft dat weinig duidelijkheid inderdaad. Weet je ook waardoor het wordt opgeschoven, is de glasvezel al wel in huis aangesloten, of dat nog niet? Op je profiel staan geen gegevens, daardoor weten we alleen wat jij je in bericht noemt. 

Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Als je het makkelijker vindt kan je dat ook telefonisch doen, dat is ook het snelste. Daarvoor kan je via onze site een terugbelafspraak maken. 

Bekijk origineel

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16283 reacties
  • Antwoord
  • 27 februari 2025

Hoi ​@André van den Dikkenberg, als het steeds wordt opgeschoven geeft dat weinig duidelijkheid inderdaad. Weet je ook waardoor het wordt opgeschoven, is de glasvezel al wel in huis aangesloten, of dat nog niet? Op je profiel staan geen gegevens, daardoor weten we alleen wat jij je in bericht noemt. 

Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Als je het makkelijker vindt kan je dat ook telefonisch doen, dat is ook het snelste. Daarvoor kan je via onze site een terugbelafspraak maken. 

André van den Dikkenberg
Nieuwkomer

Het gaat om de aansluiting van mijn schoonouders.

Er is van de week door een KPN medewerker contact gelegd met de datum 28-3-2025.
Reden van opschuiven is problemen met de stroomvoorziening (Liander).

Gaat om 24 aansluitingen en het ticket heeft inmiddels een escalatie gehad.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16283 reacties
  • 28 februari 2025

Dat maakt de situatie lastiger inderdaad, wij hebben geen invloed op Liander. Dat zal afgewacht moeten worden voordat wij kunnen aansluiten. Als de datum nu op 28 maart staat is die al verplaatst begrijp ik. Ik hoop dat het dan opgelost is en aangesloten kan worden.

Reageer