Skip to main content

Ik wil graag klact mailen naar kpn wat via telefoon wordt niks je kan dan even goed niks doen wat je wordt toch niet geholpen wat ze wetten nooit iets ik ben al vanaf februari bezig met op zegen ik heb tientallen mails en telefoongesprek gehad om het door te krijgen maar ze laat me wel 2 maand extra betalen om dat ze zelf te laat alles verwerken als je nu zeg 1 maand op zegtermijn oké begrijp ik maar dan laat je mensen niet 2 maand in de kou staan om dat ze niks maar dan ook niks willen accepteren je moet extra kosten maken om documenten te kopen waar kpn geen recht op heeft om te vragen wel doen maar daar hoor je ze niet over en vergoed doen ze niet en de maand teveel betaald geven ze je niet terug dus zou ik graag mail adres van kpn willen hebben waar ik de klacht kan indienen en mijn geld terug kan vragen 

Beste ​@Rhdjbb via onderstaande link kun je een klacht indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Ik heb klacht gedaan zal wel weer 2 maand moeten wachten zo als normaal is bij kpn 

Ik heb telefonisch contact gehad kpn lees het wel heeft het geholpen NEE wat ze horen niet naar je ze denk allen maar aan wat ze zelf willen de klant wordt gewoon in kou gelaten je kan 100× het zegen en mails naar kpn verstuur je krijg toch niet gelijk ondanks dat je gelijke hebt dan durven ze ook nog eens te zegen dat je zelf alles zelf te laat heb ingeleverd dus als 1 maand van tevoren alles in levende dan ben je telaat dan mag je nog 2 maand extra betalen dus ik zou zegen als denkt om kpn tv internet te doen zou eerste ander bedrijf zoeken wat alles is beter dan kpn je kan zelfs nog beter niks hebben dan kpn wat je wordt toch niet gehoord en geholpen ondanks wat ze zegen dus van mij krijgt kpn 0 steren je kan geen - doen anders was het -5 van de 10 ik hoop dat er ander mensen dit lezen en goed naar gaan denken wat ze gaan doen wat echt kpn is niks 

Kpn tv en internet is gewoon helemaal niks en als je van kpn af wil en je moet alles in leveren dan mag je wel 3 maand voor de tijd beginnen wat kpn blijft dom doen en ze vragen om documenten waar ze geen recht op hebben maar je doet het en je moet daar nog eens voor betalen dan denk het is geregeld maar nee hoor kpn laat je dan gewoon nog 2 maand extra betalen dus wordt je genaait door kpn en ze weten van elkaar niet hoe of wat wat ze kunnen nooit wat terug vinden ik ben 3 maand bezig geweest ca 40 mails en heeeeel wat telefonisch gesprek gehad en ze begrijpen er niks van dus pas op ik zou ander bedrijf kiezen alles is beter dan kpn zelf als niks anders is zou ik nog geen kpn kiezen meer

Admin: samengevoegd met bestaand eigen topic

Jammer om te lezen dat je ontevreden bent over KPN. Er zijn echter heel veel klanten zoals ik die wel tevreden zijn over KPN.

En alles beter dan KPN is sowieso niet waar. En ik kan dat weten als ex Ziggo klant.

Ik ben blij voor dat je tevreden bent over kpn maar er komt tijd dat je anders gaat zegen ik zeg niet dat ander bedrijven 100% zijn wat dat kan ook niet maar kpn is niet klantvriendelijk dat is gewoon 100% waar verders maakt me niet uit het gaat om dat ander ook kunnen lezen en zien hoe of wat en zelf kunnen bedenk wat ze willen 

Hoi ​@Rhdjbb, welkom op onze community. We hebben je topics even samengevoegd. Ik vrees dat ik je hier via de community niet zo goed mee kan helpen. Voor alles over opzeggingen of zaken omtrent jouw klantgegevens kun je t beste bij mijn collega's terecht. 

Wel wil ik je meegeven dat het kan zijn dat ze een bewijsstuk nodig hebben om vroegtijdig je abonnement te beeindigen zonder afkoopsom. Bij emigreren of samenwonen bijvoorbeeld

Reageer