Skip to main content
Vraag

Ik wil een schriftelijke klacht indienen over de ongewenste prijsverhoging en onduidelijke factuur

• June 9, 2026
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik probeer een schriftelijke klacht in te dienen over een onduidelijke prijsverhoging op mijn mobiele factuur.

KPN heeft mij per e‑mail geïnformeerd dat Extra Veilig Mobiel vanaf 5 juni 2026 €1 per maand extra kost.

Op mijn factuur zie ik echter een verhoging van €2 per maand, plus een eenmalige korting van €1. Dit komt niet overeen met de communicatie en maakt de factuur onduidelijk.

Daarnaast wil ik melden dat het niet mogelijk is om een schriftelijke klacht in te dienen via de officiële kanalen.

• De pagina “Klacht indienen privé” leidt alleen naar belafspraak, doe‑het‑zelf en chatbot.

• De optie “Kom je er niet uit?” opent een chatbot die niet scrollbaar is.

• Ik heb de chatbot expliciet gevraagd naar het klachtenformulier; deze begrijpt de vraag niet en stuurt mij door naar telefonische hulp.

• Alternatieve URL’s voor het klachtenformulier geven 404‑meldingen of leiden terug naar de belafspraakpagina.

• Een e‑mail naar klachten@kpn.com komt onbestelbaar terug.

Ik verzoek om:

• een duidelijke uitleg van de prijsverhoging,

• correctie van de factuur als er onterecht is verhoogd,

• en een werkende schriftelijke route voor klachten.

Met vriendelijke groet, Carla

2 reacties

• June 9, 2026

Beste ​@Carla Tuitel zie onderstaande link voor het indienen van een klacht:

https://www.kpn.com/algemeen/klacht

RonaldM01
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • June 9, 2026

Beste ​@Carla Tuitel zie onderstaande link voor het indienen van een klacht:

https://www.kpn.com/algemeen/klacht

Ter aanvulling Jan, na het klikken op; 'Klacht indienen privé diensten', staat er onder aan de pagina bij: Vergoeding na storing en andere manieren om een klacht in te dienen; het kopje 'Ik ben niet tevreden. Hoe kan ik contact opnemen?' vervolgens zie je daar een link naar het klachtenformulier en een postadres.