Hallo,
ik wil graag dat de nummers die ik bel niet zichtbaar zijn op de factuur . Ook zou het fijn dat mijn nummer niet op facturen van andere in te zien zijn . Hoe kan ik dit regelen ?
Hallo,
ik wil graag dat de nummers die ik bel niet zichtbaar zijn op de factuur . Ook zou het fijn dat mijn nummer niet op facturen van andere in te zien zijn . Hoe kan ik dit regelen ?
Beste antwoord door PeterG
Hoi
Zelf gebelde nummers niet of verborgen op je eigen factuur kan je niet instellen. Alleen als de gebruiker van zo'n nummer heeft aangegeven geanonimiseerd te willen zijn zie je die nummers met 020534**** op je factuur. Alleen de laatste 4 cijfers zijn afgeschermd. Maar dat kan je zelf niet instellen voor gekozen nummers.
Hetzelfde kun je voor je eigen nummer op de factuur van anderen aangeven. Via MijnKPN dus. Als zij jou bellen komt jou nummer ook met alleen de eerste 6 cijfers op hun factuur.
Als je voor de nummerweergave afgeschermd belt naar iemand verschijnt het door jouw gekozen nummer ook zichtbaar in je eigen factuur. Tenzij die ander het afgeschermd heeft via MijnKPN. Dan heb je alleen de laatste 4 cijfers dus afgeschermd.
Je eigen nummer niet meezenden naar ontvanger.
Bel met vaste telefoon *31*telefoonnummer
of met mobiel #31#telefoonnummer .
De code met 31 kan gebruikt worden voor Nederlandse nummers. Bij buitenlandse nrs gebruik dan de landcode tussen de sterretjes (vast) of hekjes (mobiel).
Via mijnnummervermelding.nl sta je wel of niet in detelefoongids.nl .
Hoi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.