Skip to main content
Beantwoord

ik wil graag betalen maar heb geen nederlandse rekening en kan alleen met visa/mastercard betalen

• June 3, 2025
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

ik wil graag betalen, maar heb geen nederlandse rekening en kan alleen met visa/mastercard betalen.

Een belafspraak inplannen met de klantenservice lukt ook niet aangezien ik geen nederlands nummer heb.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@testtesttesttesttest ,

Gaat het om een eenmalige betaling? 

Kan ik betalen via Online Bankieren of overschrijving?

Dit kan alleen nadat het automatisch incasso is mislukt én je bericht van ons gehad hebt. Anders betalen wij het bedrag automatisch aan je terug en wordt de rekening niet betaald.

Maak het bedrag over op het bankrekeningnummer van KPN onder vermelding van het betalingskenmerk:

• TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.
  • Thuisbellen (PSTN): rekeningnummer NL59INGB0001148020 ten name van KPN B.V.
  • Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.

Kom je niet uit met betalen van je factuur? Je leest hier meer over het maken van een betaalafspraak. 

bron: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • June 3, 2025

Beste ​@testtesttesttesttest je kunt contact opnemen via 0800 402 onder werktijd of 24/7 via Facebook of X

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 3, 2025

Hallo ​@testtesttesttesttest ,

Gaat het om een eenmalige betaling? 

Kan ik betalen via Online Bankieren of overschrijving?

Dit kan alleen nadat het automatisch incasso is mislukt én je bericht van ons gehad hebt. Anders betalen wij het bedrag automatisch aan je terug en wordt de rekening niet betaald.

Maak het bedrag over op het bankrekeningnummer van KPN onder vermelding van het betalingskenmerk:

• TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.
  • Thuisbellen (PSTN): rekeningnummer NL59INGB0001148020 ten name van KPN B.V.
  • Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.

Kom je niet uit met betalen van je factuur? Je leest hier meer over het maken van een betaalafspraak. 

bron: 

Â