Skip to main content

Ik wil graag factuur als att. zodat ik die automatisch kan inboeken in de onlineadministratie.

Beste ​@CAPTAINOS dat kan niet meer. KPN is daar om veiligheidsredenen vanaf gestapt.

Zie ook onderstaande link met een reactie van een moderator:

Als u het wilt inboeken bent u vast een zakelijke klant. Informeer eens bij KPN via 0800-0403 over KPN EEN. Dit is een zakelijk product met zakelijke features zoals het verzenden van de facturen per e-mail.

Dat argument van zogenaamde veiligheid is echt absolute onzin. Alle bedrijven sturen de facturen gewoon over de mail. Dan als KPN zijnde zeggen "dat is niet veilig" is ronduit hypocriet. 

Maar KPN kan het makkelijk doen. Want KPN schrijft toch alles automatisch af. Bedrijven die geen automatische afschrijving hebben laten het wel uit hun hoofd om het hun klanten zo moeilijk te maken. Want dan weten ze zeker dat ze een half jaar op hun geld mogen wachten. 

Ik krijg overigens de factuur van 1 mobiel abonnement wel nog steeds als bijlage. Dus het kan wel. KPN bellen en flink aandringen. Want het kan gewoon.

mmmmm ik heb andere providers aangeschreven. Wie wel een att. bij de factuur doet heeft de kans dat ie mij als klant krijgt. 

Reageer