Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag een factuur zonder belgegevens

• January 23, 2025
  • 6 reacties
  • 78 keer bekeken

ik wil graag standaard een factuur voor mijn eigen financiƫle administratie maar dan zonder al die bel gegevens. Dus gewoon een eenvoudige factuur, hoe kan ik die organiseren?

Beste antwoord door Alex van KPN

HI ​@KBEZ, welkom bij onze community.Ā 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door JanD. Dit kan inderdaad niet, maar na 6 maanden worden de belgegevens verwijderd. De facturen blijven veel langer bewaard, dus wanneer je de facturen na 6 maanden download zul je de belgegevens niet meer kunnen zien.Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • January 23, 2025

Beste ​@KBEZĀ , dat kan niet, of na een half jaar pas downloaden, dan zijn de belgegevens weg.

Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 23, 2025

ok dank je voor je snelle reactie

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 23, 2025

Hiervoor kun je beter een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct, of op een moment dat jou het uitkomt. ​@KBEZĀ 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 24, 2025

HI ​@KBEZ, welkom bij onze community.Ā 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door JanD. Dit kan inderdaad niet, maar na 6 maanden worden de belgegevens verwijderd. De facturen blijven veel langer bewaard, dus wanneer je de facturen na 6 maanden download zul je de belgegevens niet meer kunnen zien.Ā 

• January 24, 2025

Ik vraag me wel af waarvoor je dit wilt. Als je de facturen naar je boekhouder of werkgever wilt sturen, dan zal 6 maanden wachten wellicht geen optie zijn.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 27, 2025

Hi Marlon, ik wil het niet omdat ik als zzp-er boekhoud software gebruik. ik wil daar geen bel gegevens opslaan? die info houd ik graag gescheiden. Ā